خبرگزاری کار ایران

رئیس امور بهداشت و ایمنی عامل پارس جنوبی:

تاکنون ۸۶۸ هزار و ۸۲۴ ساعت کارکرد بدون حادثه در مجتمع پارس جنوبی ثبت شده است

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۷۳۱

رئیس امور بهداشت و ایمنی و محیط زیست و پدافند غیر عامل پارس جنوبی گفت: تاکنون ۸۶۸ هزار و ۸۲۴ ساعت کارکرد بدون حادثه در مجتمع ثبت شده است. این حجم از ساعات کارکرد بدون حادثه در حالی صورت گرفته که بیش از ۵۷هزار و ۳۹۷ پرمیت صادر شده است.

به گزارش ایلنا، علیرضا نجومی (رئیس امور بهداشت و ایمنی و محیط زیست و پدافند غیر عامل پارس جنوبی) با بیان اینکه مجتمع گازی پارس جنوبی هم اکنون طرح پایداری در حوزه HSE را دنبال می‌کند، گفت: استراتژی مجتمع ارتقاء وضعیت HSE در ابعاد مختلف است.

نجومی در ادامه یکی از ابعاد اصلی این مسیر تعالی را مدیریت یکپارچگی سرمایه دانست و اظهار داشت: از این منظر در زمینه ایجاد ساختارهای مناسب تدوین و به روزآوری دستورالعمل های حفظ و نگهداری با استفاده از الگوهای شرکت ملی گاز ایران در دستور کار مجتمع قرار دارد و تاکنون ۱۱۷ دستورالعمل توسط کارشناسان این شرکت تدوین و بومی شده است.

رئیس امور بهداشت و ایمنی و محیط زیست و پدافند غیر عامل پارس جنوبی در خصوص مدیریت یکپارچگی سرمایه در حوزه تجهیزات و ماشین آلات گفت: در این بخش انجام ایمن تعمیرات اساسی در دستور کار است.

وی گفت: در همین راستا تاکنون ۸۶۸ هزار و ۸۲۴ ساعت کارکرد بدون حادثه در مجتمع ثبت شده است.

نجومی با بیان این مطلب افزود: این حجم از ساعات کارکرد بدون حادثه در حالی صورت گرفته که بیش از ۵۷هزار و ۳۹۷ پرمیت صادر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز