خبرگزاری کار ایران

محمد کبیری خبر داد:

راه‌اندازی سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون/ رصد عملکرد تعاونی‌ها برای جلوگیری از تخلفات

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۶۰۳

معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه‌اندازی سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد کبیری (معاون تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی) درباره راه‌اندازی سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون گفت: برای اولین بار با راه‌اندازی این سامانه امکان نظارت هوشمند بر تعاونی‌ها ‌میسر شد که به کمک این سامانه اعضای تعاونی‌ها می‌توانند عملکرد هیئت‌مدیره و مجامع تعاونی‌ها را رصد کنند تا تخلفاتی که پیش از این اتفاق می‌افتاد، متوقف شوند.

وی در ادامه اظهار داشت: همچنین با امضای تفاهمنامه راه‌اندازی صندوق ریسک‌پذیر (vc) راه‌اندازی صندوق‌های ریسک‌پذیر به منظور تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان و نوآور در دستور کار قرار گرفته است. بر این اساس قرار است خط مالی مناسب برای تجاری‌سازی محصولات شرکت‌های تعاونی دانش‌بنیان اختصاص یابد.

کبیری تاکید کرد: با رونمایی از سامانه تامین مالی خرد تضمین شده و‌ در این طرح با هدف حمایت از طرح‌های خلاقانه و دانش‌بنیان با کارمزد اندک، تامین مالی طرح های فارغ التحصیلان دانشگاهی و کمک به توزیع عادلانه ثروت، سرمایه خرد مردم به جای پس‌انداز در بانک‌ها در طرح‌های خلاقانه سرمایه‌گذاری شده و با توجه به میزان سهام، سود مطلوبی را نصیب افراد کند و صندوق نیز برای اعتمادسازی اصل سرمایه را تضمین می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز