خبرگزاری کار ایران

سه ماه فرصت برای بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۴۲۰

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان زنجان گفت: کارفرمایان خوش‌حساب سه ماه فرصت دارند تا برای بخشودگی جرایم بیمه‌ای اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، مسعود علیاری مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال 98 به عنوان سال رونق تولید و در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، کارفرمایان خوش‌حساب مدیون به تامین‌اجتماعی از تاریخ 13 خردادماه به مدت سه ماه فرصت دارند که برای بخشودگی جرایم اقدام کنند.

علیاری ادامه داد: بر اساس این طرح، واحدهای فعال تولیدی، صنعتی و معدنی که به طور غیر ارادی و به خاطر بروز حوادث غیرمترقبه، تحریم‌های اقتصادی و نوسان‌های ارزی با تعطیلی موقت یا رکود مواجه شده بودند، می‌توانند تحت شرایطی مشمول طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان خوش‌حساب شده و با پرداخت بخشی از بدهی خود، مابقی را تقسیط کنند.

وی افزود: سال گذشته نیز سازمان تامین‌اجتماعی طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش‌حساب را در راستای تحقق شعار اقتصادی مقاومتی، تولید، اشتغال، بهبود فضای کسب و کار، حمایت از تولید ملی و حمایت از واحدهای فعال تولیدی، صنعتی و معدنی اجرا کرد.

علیاری همچنین با تاکید بر اینکه سازمان تامین‌اجتماعی در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی در سطح کلان، تاثیرگذار و تاثیرپذیر است، تصریح کرد: امیدواریم که در راستای منویات مقام معظم رهبری و نام‌گذاری امسال، با افزایش اشتغال و تولید وضعیت منابع مالی این سازمان را بهبود بخشیم و خدمات مطلوب‌تری ارائه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز