خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

زدا انتصاب مدیرعامل جدید سازمان تأمین اجتماعی را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۹۲۱

محمدحسن زدا با صدور پیامی، انتصاب مصطفی سالاری به عنوان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام صادر شده از سوی زدا بدین شرح است: در ابتدا انتصاب برادر ارجمند جناب آقای دکتر مصطفی سالاری را به عنوان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تبریک عرض می‌کنم و برای ایشان در تصدی این مسئولیت خطیر و خدمت رسانی به جامعه شریف کارگران، بارنشستگان و تولیدکنندگان و کارآفرینان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

خداوند منان را شکرگزارم که در دوره ۶ ماهه سرپرستی این سازمان تلاش کردم که خدمت‌رسانی به شرکای اجتماعی و ذی‌نفعان ارجمند به دور از مسائل حاشیه‌ای، روند پیشرفت و ارتقاء را طی کند. در این مدت از هر فرصتی برای خدمت صادقانه به جامعه هدف و افزایش انگیزه و کارایی کارکنان محترم سازمان که بزرگترین سرمایه آن محسوب می‌شوند، بهره بردم.

امروز که با تشخیص مسئولان و متولیان محترم، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی منصوب شده‌اند ضمن احترام به این تصمیم، به عنوان  فردی که زندگی شغلی‌اش را در این سازمان گذرانده و خود را فرزند آن می‌داند، کمافی‌السابق و با تمام قوا و با انگیزه مضاعف در خدمت این مجموعه عظیم اجتماعی و اقتصادی خواهم بود.

همچنین ضمن تشکر از همراهی و مساعدت وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعضای محترم هیئت مدیره، جوامع و نهادهای کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی و بویژه همکاران عزیزم، اطمینان می‌دهم که بیش از گذشته به مدیریت جدید سازمان برای تحقق برنامه‌ها کمک کرده و همراهی خواهند نمود تا سازمان تأمین اجتماعی همچنان در مسیر ارتقاء و تحقق اهدافش پیش رود.

در پایان با گرامی‌داشت یاد و خاطر استاد عزیزم مرحوم دکتر سید تقی نوربخش و همچنین مرحوم عبدالرحمان تاج‌الدین، عزت و سربلندی کشور عزیزم ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز