خبرگزاری کار ایران

خوالگر:

یک بیمارستان تامین اجتماعی، نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای بیمه‌شدگان استان گیلان باشد/ ظرفیت ایجادِ ۱۰۰ شورای اسلامی کار را داریم

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۶۳۳

ریاست کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان گیلان، گفت که شورای اسلامی کار مظلومترین نهاد قانونی از نظر بودجه است.

به گزارش ایلنا، «غلامرضا خوالگر» ریاست کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان گیلان در دیدار با معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان ضمن اشاره به اینکه شورای اسلامی کار مظلومترین نهاد قانونی از نظر بودجه است، اظهار داشت: هیات‌های تشخیص، هیات حل اختلاف و مطالبات تامین اجتماعی افراد و پیگیری مطالبات حقوقی جامعه کارگری همه برآمده از همین شورا هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: در سنوات گذشته تعداد شوراهای اسلامی کار حدود صد شورا در استان بود و متاسفانه بدلیل عدم حمایت ازشوراهای اسلامی کار به لحاظ بودجه‌ای تعداد این شوراها در حال حاضر حدود سی و نه شورا در استان است؛ در حالیکه ظرفیت تشکیل صد شورا در استان وجود دارد.

ریاست هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان گیلان در ادامه سخنان خود، افزود : خواسته ما از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان این است که شوراها را در زمینه افزایش تعداد شوراها حمایت کنند.

وی در ادامه سخنان خود خواستار افزایش تعداد بیمارستان‌های تامین اجتماعی به نسبت جمعیت بیمه شده در استان شد و افزود: در خصوص تعداد بیمارستان تامین اجتماعی، و در خصوص کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار ، متاسفانه استان گیلان در کشور جز استان‌های کم برخوردار است، یک بیمارستان با این حجم افراد بیمه شده پاسخگوی نیاز بازنشستکان و کارگران نیست.

خوالگر در خاتمه سخنان خود خطاب به معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان اظهار داشت :خواسته ما از مسولان در دولت محترم و نمایندگان مجلس این است که به خواسته‌های قانونی کارگران و بازنشستگان توجه ویژه داشته باشند و در اصلاح قوانین و اجرای صحیح آنها گام‌های موثر و قابل قبولی بردارند. امیدمان این است که خروجی اینگونه جلسات را با تمام وجود لمس کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز