خبرگزاری کار ایران

عبدالله بلواسی:

درمانگاه تامین اجتماعی مریوان و سروآباد نیاز فوری به پزشکان متخصص و امکانات پزشکی دارد

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۸۸۴

عضو هیات مدیره انجمن صنفی کارگران خباز استان مریوان گفت که درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان نیاز فوری به پزشک‌های متخصص و امکانات پزشکی دارد.

«عبدالله بلواسی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به امکانات درمانی درمانگاه تامین اجتماعی مریوان، گفت: درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان نیاز فوری به پزشک‌های متخصص و امکانات پزشکی دارد.

وی با بیان اینکه در سالهای ۸۹ و ۹۰ با تلاش و پیگیری‌های انجمن صنفی کارگران خباز شهرستانهای مریوان و سروآباد و حتی ملاقات با معاونت وقت وزیر کار در خصوص حقوق بیمه‌شدگان مریوان و سروآباد و وضعیت اسفبار درمان آنها هشدار دادیم، گفت: قرار بر این شد که در شهرستان مریوان بیمارستان تامین اجتماعی دایر گردد اما بعد از چندسالی و با وجود افزایش چندین برابر بیمه‌شدگان اصلی در این دو شهرستان، بیمارستان به درمانگاه تبدیل شد.

وی افزود: حالا این درمانگاه بدون امکانات پزشکی و در حد یک خانه بهداشت روستایی فعالیت می‌کند. این در حالی است که دستمزد کارگران روز به روز کمتر و جیب خالی کارگران خالی‌تر از دیروز می‌شود. با توجه به هزینه‌های سرسام‌آور درمان و افزایش حوادث محیط کار، و با وجود جاده مرگ (مریوان - سنتدج) که خود باعث حادثه برای آمبولانس‌های حامل بیماران به سنندج می‌شود، این درمانگاه نیاز فوری به پزشکان متخصص و امکانات پزشکی پیشرفته ازجمله سونوگوافی، رادیولوژی، سی تی اسکن  و ام آر آی و غیره دارد.

وی با بیان اینکه مسئولان اجرایی شهرستان مریوان از جمله آقای فرماندار و نماینده مردم در مجلس  شورای اسلامی باید به وظیفه شرعی و قانونی خود در قبال بیمه‌شدگان این دو شهرستان عمل کنند، گفت: آقای نماینده شما که در تهران تشریف دارید و امکانات برای درمان تهرانی‌ها را از نزدیک می‌بینید، مگر بیمه‌شدگان این دو شهرستان هم مثل تهرانی‌ها و دیگر شهرهای ایران حق بیمه پرداخت نمی‌کنند؟  

عضو هیات مدیره انجمن صنفی کارگران خباز استان مریوان، افزود: پس بیشتر از هرکسی این وظیفه شماست که به این ناعدالتی و نابرابری‌ها اعتراض قانونی کنید. درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان‌های مریوان و سروآباد نیاز فوری به اقدام و انجام وظیفه شما مسولان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز