خبرگزاری کار ایران

میعاد صالحی:

در مسیر مقابله با حقوق‌های بالای مدیران در صندوق بازنشستگی کشوری فشارهایی وارد می‌شود/ امروز از سامانه نخبگان رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۸۵۸

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در راه مقابله با حقوق‌های بالای مدیران، فشارهایی وارد می‌شود و منافعی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «میعاد صالحی» در حاشیه نشست شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی در جمع خبرنگاران، گفت: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) امروز از سامانه نخبگان در صندوق بازنشستگی کشوری رونمایی خواهد شد. این سامانه برای عزیزانی که شرایط لازم را برای تصدی صمت‌های مدیریتی در صندوق بازنشستگی کشوری دارند.

وی افزود: متقاضیان باید سوابق کارهای اقتصادی و مدیریتی داشته باشند. پس از ثبت نام شرایط آنها غربال می‌شود و با آنها مصاحبه خواهیم داشت.

صالحی در خصوص پرداخت وام ازدواج به فرزندان بازنشستگان کشوری، گفت: وعده کرده بودیم که برای ازدواج فرزندان بازنشستگان به آنها وام ۲۱ میلیون تومانی پرداخت کنیم. البته اولویت با بازنشستگانی است که کمترین درآمد را دارند. شرایط کسانی را که عقدنامه خود را ارائه کردند، بررسی می‌شود و مبالغ به حسابشان واریز می‌شود. تا عید سعید فطر به هزارا نفر این تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه احکام بازنشستگان صادر شده است، گفت: در احکام بازنشستگان افزایش ۴۴۰ هزار تومانی، دیده شده است. همچنین ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای همسان‌سازی حقوق‌ها اختصاص داده می‌شود. افزایش حقوق ۲۵ اردیبهشت ماه به حساب بازنشستگان آمد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پاسخ به این پرسش که مدیری که از صندوق بازنشستگی کشوری اخراج شد، چقدر حقوق می‌گرفت، گفت: این مدیر ۳۰ میلیون تومان در ماه خالص دریافتی داشت. البته این یک گام است که برداشته‌ایم و ۴ گام دیگر مانده است. گام دوم را هم به زودی برمی‌داریم لذا گام اول تنها گام کوچکی است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، افزود: در راه مقابله با حقوق‌های بالای مدیران، فشارهایی وارد می‌شود و منافعی وجود دارد که با حمایت وزیر کار از پس این فشارها برمی‌آییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز