خبرگزاری کار ایران

صادقی:

به ۳۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های اشتغالزایی نیاز داریم

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۱۱۷

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اعلام کرد که ۲۶۰ پروژه اشتغالزایی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد وجود دارد که برای تکمیل آنها حدود ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش ایلنا، «یدالله صادقی» گفت: ۹ پروژه از این ۲۶۰ پروژه را برای تامین اعتبار به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران معرفی کردیم.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از این پروژه های معرفی شده در حوزه صنایع غذایی و تولید شیرینی فعالیت دارد و به تنهایی برای یک هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال زایی داشته است.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تهران همچنین بیان کرد: حدود ۶.۸ درصد از تسهیلات تبصره ۱۸ را به ما اختصاص دادند که ۱۱ میلیارد و یکصد میلیون تومان آن برای تکمیل طرح های نیمه تمام و حدود ۲۰ میلیارد تومان برای بازسازی و بهسازی بوده است.

صادقی با اعلام اینکه یک هزار و ۸۹۸ جواز تاسیس صنعتی در استان تهران صادر شده است، اضافه کرد: یک هزار و ۳۲ فقره از این جوازها به مرحله ارایه طرح نرسیدند و حدود ۸۰۰ جواز نیز بین ۲ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران موضوع مالیات بر ارزش افزوده واحدهای تولیدی را به عنوان دیگر مشکل فرآروی واحدهای تولیدی مطرح کرد.

وی همچنین به تعامل با محیط زیست جهت توسعه خطوط و ساختار واحدهای تولیدی نیز پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز