خبرگزاری کار ایران

آتش‌سوزی در خط لوله انتقال نفت امیدیه به اهواز تلفات جانی نداشت+فیلم

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۸۳۴

ظهر امروز دوشنبه 16 اردیبهشت ماه، خط انتقال نفت امیدیه به اهواز دچار آتش‌سوزی شد. این حادثه کنترل شده و تلفات جانی نداشته است.

به گزارش ایلنا، کیامرث حاجی زاده (مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان) گفت: ظهر امروز در حین تعمیر این خط لوله بر اثر برخورد یک دستگاه لودر با خط ۴۲ اینچ نفت آتش‌سوزی رخ داد که خوشبختانه این حادثه کنترل شده و تلفات جانی نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان توضیح داد: بدین منظور در محل آتش‌سوزی ستاد مدیریت بحران تشکیل و اعضای مدیریت بحران شهرستان در محل حاضر شده و در حال مدیریت کار و عملیات تکمیلی مهار آتش‌سوزی هستند.

همچنین فرماندار شهرستان در خصوص حادثه امروز گفته است: روستای صالح آباد در نزدیکی محل آتش‌سوزی به منظور احتیاط و حفط جان روستاییان تخلیه شد.

مهران رفیعی با بیان اینکه این خط فرسوده بوده است، توضیح داد: در حال حاضر وضعیت تحت کنترل است و خط انتقال مذکور مسدود شده و مقدار نفت باقی مانده در خط نیز در حال سوختن است.

لازم به ذکر است؛ در آخرین روز سال ۹۷ نیز بر اثر نشست گاز در خط انتقال گاز در جاده برومی اهواز انفجار در محل خط رخ داد که موجب کشته شدن چهار نفر شد.

امیدیه در جنوب شرقی استان خوزستان و در ۱۲۵ کیلومتری اهواز واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز