خبرگزاری کار ایران

محمدصادق بیجندی:

۶۲۰۰ زن سرپرست خانوار به عنوان گروه هدف در ۲۴ استان مدنظر طرح اشتغال هستند

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۶۹۳

معاون جهاد دانشگاهی با بیان اینکه بحث خود اشتغالی زنان برای ما خیلی مهم است چراکه حکم پیشگیری را دارد، تصریح کرد: بهبود معیشت و رفاه زنان سرپرست خانوار، استفاده از مشاغل خرد و کوچک، اتصال به بازارهای هدف و بنگاه‌های پیشرو یعنی برندهای محلی به عنوان پیشران از اهداف این طرح ملی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدصادق بیجندی (معاون جهاد دانشگاهی) در  جلسه اجرای طرح اشتغال مبتنی بر الگوی نوین توسعه‌ مشاغل خانگی در ۲۳ استان برای ۶۰۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار اظهار داشت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در حوزه مشاغل خانگی و خرد و کوچک برنامه‌های مهمی را اجرایی خواهد کرد. معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری کارفرمای طرح، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ناظر طرح، ادارات کل کار در استان‌ها ناظران استانی و مجری این طرح جهاد دانشگاهی خواهد بود.

وی افزود: حدود 6200 زن سرپرست خانوار به عنوان گروه هدف در 24 استان در این طرح مدنظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ما معتقدیم هیچ کاری را در کشور نباید بدون برنامه‌ریزی درست انجام داد، گفت: یک کارگروه علمی در کل کشور و در استان‌ها خواهیم داشت که از این طریق جهاد دانشگاهی می‌کوشد تا غنای کار و به ثمر رسیدن طرح مورد توجه قرار گیرد.

بیجندی با بیان اینکه بحث خود اشتغالی زنان برای ما خیلی مهم است چراکه حکم پیشگیری را دارد، تصریح کرد: بهبود معیشت و رفاه زنان سرپرست خانوار، استفاده از مشاغل خرد و کوچک، اتصال به بازارهای هدف و بنگاه‌های پیشرو یعنی برندهای محلی به عنوان پیشران از اهداف این طرح ملی است.

معاون جهاد دانشگاهی در پایان خاطرنشان کرد: مداخله‌های توسعه‌ای در بحث مشاغل خانگی به طور جدی در این طرح دیده شد که در آن بحث آمایش‌های منطقه‌ای نیز مطرح است. در عین حال می‌کوشیم از اتلاف منابع جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز