خبرگزاری کار ایران

دستمزد اسفند ماه کارگران هفت تپه واریز شد/ توافق با کارفرما برای پرداخت بخشی از مطالبات معوقه

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۷۶۹

دستمزد اسفند ماه کارگران نیشکر هفت تپه واریز شد. کارگران همچنین از توافق شورای کارگری با کارفرما برای پرداخت بخشی از مطالبات معوقه خود خبر دادند.

کارگران مجتمع نیشکر هفت تپه در تماس با خبرنگار ایلنا، از واریز دستمزد اسفند ماه خود خبر دادند. آنها همچنین  از توافق شورای کارگری مجتمع با کارفرما برای پرداخت بخشی از مطالبات معوقه کارگران نیز خبر دادند.

این کارگران گفتند: بر اساس صورتجلسه اخیر (دوم اردیبهشت ماه) اعضای شورای کارگری مجتمع کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با مدیرعامل مقرر شده از حقوق فروردین ماه ۹۸ به بعد، پرداخت کلیه حقوق‌ها بین ۵ تا ۱۰ هر ماه   همزمان با توزیع فیش حقوقی انجام شود.

طبق اظهارات کارگران سهمیه شکر سال ۹۷ برای هر نفر ۲۵ کیلو گرم در نظر گرفته شده که قرار است در تاریخ ۳۰ اردیبهشت توزیع شود. همچنین در جلسه مذکور مقرر شده معوقات ۸ ماهه بن کارگری کارکنان روزمزدی سابق طی سه ماه همراه با حقوق‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری پرداخت شود.

کارگران با بیان اینکه قرار است معوقات طرح طبقه‌بندی مشاغل کارگران رسمی طی سه قسط همراه با حقوق تیر، مرداد و شهریور ماه ۹۸ پرداخت شود، در خصوص  پرداخت مزایای عرفی نیز گفتند: با توجه به عدم تفاهم بین طرفین مقرر شده طی جلسه‌ای در اداره کار و با استعلام از این اداره نحوه پرداخت این مزایا تعیین تکلیف شود. در عین حال در جلسه شورای کارگری با مدیرعامل مقرر شده پاداش کشت طبق دستورالعملی که در آینده توسط مدیریت شرکت ابلاغ خواهد شد، به کارگران پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز