خبرگزاری کار ایران

شفیعی به عنوان "بازرس وزیر کار" منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۳۰۰

با حکم محمد شریعتمداری، حسن شفیعی به عنوان "بازرس وزیر" منصوب شد.

به گزارش ایلنا، با حکم محمد شریعتمداری (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی)، حسن شفیعی به عنوان "بازرس وزیر" منصوب شد. متن حکم به شرح ذیل است:

جناب آقای حسن شفیعی

سلام علیکم؛

نظر به تعهد، دانش و تجربه ارزشمند جنابعالی در عرصه‌های مختلف اجرائی، به موجب این حکم شما را به سمت "بازرس وزیر" منصوب می‌نمایم.

با عنایت به تکثر و تنوع سازمان‌ها، صندوق‌ها، هلدینگ‌ها و شرکت‌های وابسته به خانواده بزرگ وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی و به منظور تحقق بخشی به اصل شفافیت و مبارزه هوشمندانه و پیش گیرانه با اشکال مختلف پدیده فساد و فراهم سازی زمینه انجام صحیح امور و نیل به وضعیت مطلوب، اساساً بازرسی‌های کارآمد، دقیق، عالمانه و بی‌طرفانه بیش از پیش ضرورت دارد. در این خصوص سوابق جنابعالی در ارتقاء فرایند تصمیم سازی و تصمیم گیری، بی گمان موثر واقع شده و این وزارت از نظرات، پیشنهادات و خدمات شما بهره‌مند خواهد شد.

امید است با بهره  گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود و ایجاد هم افزائی و خلق فرصت‌های جدید، نسبت به تحقق ماموریت‌ها و مسئولیت‌های مربوطه در چارچوب نظام جامع تدبیر وزارتخانه و با هماهنگی بازرس ویژه اینجانب اقدامات موثر به عمل آورید.

از درگاه خداوند منان و ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) توفیقات روزافزون حضرتعالی را در خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران مسالت می‌نمایم.

گفتنی است: وی دارای مدرک کارشناسی مدیریت است. از برخی سوابق وی می توان به مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت لیزینگ خودرو ، معاون حراست نهاد ریاست جمهوری، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سهامی حلال‌های صنعتی ایران، مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، نایب رییس هیات مدیره شرکت سهامی اتمسفر، مشاور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ساختمان بانک اقتصاد نوین، نایب رییس هیات مدیره شرکت الکتروپمپ سرمایه گذاری نیرو و قائم مقام مرکز حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز