خبرگزاری کار ایران

با عضویت درصندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر، مساعدت‌های مالی هدفمند بین مددجویان توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۱۹۱

با هدف آگاه سازی مددجویان بهزیستی از خدمات صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در سراسر استان فارس، مدیرکل بهزیستی استان دستور داد تا هماهنگی‌های لازم با بیمه سلامت استان فارس صورت پذیرد و خدمات و مزایای صندوق در صفحه آخر دفترچه‌های درمان مددجویان چاپ شود.

به گزارش ایلنا، با هدف آگاه‌سازی مددجویان بهزیستی از خدمات صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در سراسر استان فارس، سیدمرتضی موسوی (مدیرکل بهزیستی استان فارس) در دیدار با حسن کمالی (مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر استان فارس) دستور داد تا هماهنگی‌های لازم با بیمه سلامت استان فارس صورت پذیرد و خدمات و مزایای صندوق در صفحه آخر دفترچه‌های درمان مددجویان چاپ شود تا با عضویت درصندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر مساعدت‌های مالی هدفمند بین مددجویان توزیع می‌شود.

کمالی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت دفتر فارس در سال ۹۷ از قریب به ۷ هزار خانوار روستایی و عشایری خبر داد که از مزایای دریافت مستمری‌های بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت در استان فارس بهره‌مند شدند.

او در ادامه با اشاره به دستور اکید معاونت اقتصادی استانداری فارس در خصوص پوشش حداکثری بیمه روستاییان و عشایر به جامعه هدف از مدیرکل بهزیستی استان خواست تا با اختصاص حق بیمه مددجویان در سرفصل بودجه سال جاری شاهد به عضویت در آمدن مددجویان عزیز و محروم بهزیستی در صندوق باشیم و نگرانی آنها را نسبت به تامین آینده زندگی خود و خانواده‌هایشان برطرف کنیم.

در ادامه جلسه مدیرکل بهزیستی استان فارس گفت: بهزیستی فارس همچون گذشته به دنبال راهکارهایی برای به عضویت درآمدن مددجویان خود در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر است زیرا با به عضویت درآمدن این عزیزان در صندوق بیمه، مساعدت‌های مالی به صورت هدفمند بین مددجویان توزیع می‌شود و می‌توان برنامه ریزی مناسب و ارزشمندی برای آینده مددجویان داشت.

موسوی در ادامه با تشریح پرداخت‌های مالی بلاعوض تعریف شده در بهزیستی به مددجویان، قول داد که حق بیمه مددجویان بهزیستی در سال ۹۸ از این محل واریز شود.

او  همچنین افزود: در فاز اول واریزی حق بیمه مددجویان در سال جاری ۵ شهرستان محروم نورآباد، رستم، زرین دشت، فراشبند و بخش قائمیه شهرستان کازرون در دستور کار قرار می‌گیرد.

سپس با پیشنهاد روابط عمومی دفتر فارس در خصوص آگاه سازی مددجویان بهزیستی از خدمات صندوق در سراسر استان فارس، موسوی دستور داد که هماهنگی‌های لازم با بیمه سلامت استان فارس صورت پذیرد و خدمات و مزایای صندوق در صفحه آخر دفترچه‌های درمان مددجویان چاپ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز