خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

امیدواریم قبل اردیبهشت مستمری بازنشستگان به‌روز شود/ آیا دریافتی هر بازنشسته به دو میلیون تومان می‌رسد؟

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۰۳۹

حسن ایزدان با ابراز امیدواری در مورد تسریع روند اعمال افزایش مستمری‌ها گفت: امیدواریم حقوق اردیبهشت را افزایش یافته دریافت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اظهارات سرپرست سازمان تامین اجتماعی در مورد تصویب و اعمالِ افزایش مستمری‌های بازنشستگان قبل از پایان اردیبهشت، می‌تواند مقدمه‌ای باشد بر کاهش زمان انتظار بازنشستگان که هرساله حدود سه ماه به طول می‌کشد.

حسن ایزدان (بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران) در این رابطه می‌گوید: امیدواریم سرپرست سازمان تامین اجتماعی به وعده خود عمل کرد و کار را سرعت بخشد تا بتوانیم حقوق اردیبهشت خود را با میزان افزایش آن دریافت کنیم.

وی با بیان اینکه از هیات دولت انتظار داریم روند تصویب افزایش مستمری بازنشستگان را سریع‌تر به انجام برسانند، می‌گوید: اگر مستمری اردیبهشت‌ ماه، با میزان افزایش آن به حساب بازنشستگان واریز شود و همان اردیبهشت، مابه‌التفاوت فروردین هم پرداخت شود، اتفاق مثبتی‌ست که می‌تواند نشان‌دهنده درک شرایط بازنشستگان تامین اجتماعی باشد. امسال، شرایط معیشتی به مراتب دشوارتر از همیشه است و به همین دلیل از سرپرست سازمان تامین اجتماعی انتظار داریم حتماً به وعده خود عمل کند.

وی به موضوع دیگری اشاره می‌کند: اظهارات سرپرست سازمان تامین اجتماعی مبنی بر اینکه بعد از افزایش مستمری‌ها، هیچ بازنشسته‌ای زیر دو میلیون تومان دریافتی نخواهند داشت، امیدوارکننده است و امیدواریم این اتفاق بیفتد.

ایزدان با اشاره به مشکلات معیشتی بازنشستگان، می‌افزاید: در شرایط اقتصادی فعلی زیر دو میلیون تومان دریافتی اصلاً قابل تصور نیست و حتی با دو میلیون تومان هم نمی‌شود زندگی کرد؛ پس بهتر است مسئولان مشکلات و کاستی‌های زندگی کارگران بازنشسته را در نظر بگیرند و به این وعده‌ها عمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز