خبرگزاری کار ایران

دبیراجرایی خانه کارگر استان همدان:

باید جایگاه کارگران را رعایت می‌کردند/ به نماینده ولی‌فقیه ارادت داریم

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۴۰۶

چنگیز اصلانی می‌گوید: اعتراضی که متوجه بی‌احترامی به کارگران کردیم، متوجه امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه نیست و به ایشان کمال ارادت را داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز گذشته خبری مبنی بر نشاندن کارگران همدانی روی زمین منتشر شد که دبیر اجرایی خانه کارگر همدان این برخورد با کارگران را نادرست دانست. حال چنگیز اصلانی (دبیر اجرایی خانه کارگر همدان) می‌گوید: گروهی از اعتراض ما اینگونه برداشت کردند که روی سخن‌مان با نماینده ولی‌فقیه بوده؛ درحالی که باید تاکید کنم اشتباه می‌کنند زیرا روی سخن من با مسئولانی بوده که خودشان بالا نشستند و کارگران را روی زمین، جلوی پای خودشان نشاندند.

اصلانی ادامه می‌دهد: خانه کارگر همدان و شخص بنده نسبت به نماینده ولی‌فقیه ارادت داریم و ضمن تایید کامل ایشان، نسبت به جایگاه ایشان به عنوان نماینده ولی‌فقیه، احترام تام و کمال قائلیم؛ لذا این نوع، برداشت‌های مغرضانه نمی‌تواند رابطه خانه کارگر همدان و دفتر نمایندگی ولی‌فقیه را مخدوش سازد.

وی تاکید می‌کند: نظر ما این است که باید جایگاه کارگران را رعایت می‌کردند و کارگران را روی صندلی می‌نشاندند؛ لذا هر مطلبی غیر از این را که احیاناً به نماینده ولی‌فقیه نسبت بدهند، شدیداً تکذیب می‌کنیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر همدان با بیان اینکه قصد داریم همین روزها برای تبریک سال نو به دیدار نماینده ولی‌فقیه برویم، اظهار می‌دارد: دفاع از شان و جایگاه کارگران وظیفه ماست و هیچکس حق ندارد این دفاع را حمل بر چیز دیگری کند؛ اعتراض ما فقط به مدیرانی‌ست که خودشان بالا می‌نشینند و از آن بالا به کارگران نگاه می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز