خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ثبت‌نام سومین جشنواره ورزشی بازنشستگان تا ۱۵ فروردین ماه

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۹۰۴

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از تمدید مهلت ثبت‌نام اینترنتی سومین جشنواره استانی ورزش بازنشستگان این صندوق تا ۱۵ فروردین ماه ۹۸ خبر داد.

به گزارش ایلنا، زهرا زاده‌‌غلام با اعلام این خبر گفت: مهلت ثبت نام اینترنتی سومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری که به صورت آنلاین از طریق سایت صندوق به نشانی cspf.ir از ۲۷ بهمن تا ۲۷ اسفندماه انجام شده عملا امروز به پایان رسیده که با توجه به درخواست کانون‌‌‌ها و بازنشستگان از استان‌‌های مختلف و موافقت مدیرعامل صندوق بازنشستگی این مهلت تا ۱۵ فروردین ۹۸ تمدید شد.

وی ادامه داد: این جشنواره با اضافه شدن یک رشته ورزشی دو ۱۵۰۰ متر در دو بخش بانوان و مردان، از سال آینده در شش رشته ورزشی برگزار می‌‌شود. دو ۱۵۰۰ متر، شنا (کرال و قورباغه)، تنیس روی میز، شطرنج، تیراندازی با تفنگ بادی و دارت شش رشته ورزشی خواهند بود که سال آینده ورزشکاران بازنشسته زن و مرد در آنها به رقابت خواهند پرداخت.

این مقام مسئول افزود: بازنشستگان علاقه‌‌‌مند می‌‌‌توانند با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir و در بخش جشنواره‌‌ها، لینک جشنواره ورزشی را دنبال و براساس قوانین و ضوابط مندرج در این بخش اقدام به ثبت نام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز