خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۸۴۰

محمدحسن زدا با صدور حکمی ناصر حیدریان را به عنوان مدیرکل دفتر مدیرعامل این سازمان منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در حکم صادر شده از سوی سرپرست سازمان تأمین اجتماعی آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر مدیرعامل منصوب می‌شوید.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت داری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیت ها و سرمایه های انسانی متخصص و مجرب و همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه ریزی و پایش عملکرد در راستای نیل به اهداف تبیین شده بویژه اصول و سیاست های نظام جامع تأمین اجتماعی و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان اعم از بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان تلاش نمائید.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون جنابعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسألت می نمایم.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی همچنین در حکم دیگری سید عبدالله میراکبری، مدیرکل سابق دفتر مدیرعامل را به عنوان مشاور مدیرعامل و مسئول امور پیگیری های ویژه منصوب کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز