خبرگزاری کار ایران

نشست هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۳۳۶

نشست هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه امروز به ریاست محمد شریعتمداری (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در نشست هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه که صبح امروز در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور محمد شریعتمداری (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی)، محمد نهاوندیان (عضو دبیرخانه هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه) و با حضور اعضای هیات مدیره صندوق‌های بازنشستگی تامین اجتماعی، کشوری و بیمه روستاییان و عشایر برگزار شد درباره بودجه سال ۹۸ صندوق‌ها بحث و تبادل نظر شد.

شریعتمداری با تاکید بر خروج از بنگاهداری صندوق‌ها بر رعایت حقوق صاحبان صندوق‌ها تاکید و گفت: رعایت صرفه‌جویی در هزینه‌هایی که حق‌الناس است باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه، احمد میدری (معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) هم گزارشی از برگزاری جلسات دبیرخانه هیات امنای تامین اجتماعی و فرایند تهیه بودجه در صندوق‌های مذکور را ارایه کرد.

علی شیرکانی (رییس دبیرخانه هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه) هم گزارشی از روند تدوین بودجه‌های تنظیم شده کرد و گفت: با حضور کار‌شناسان و نمایندگان هیات امنا کار بررسی بودجه‌ها جهت تصمیم گیری در هیات امنا مورد بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: در جلسه امروز دبیرخانه هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه، تصمیم‌گیری نهایی در خصوص بودجه صندوق‌ها طرح و پس از بررسی هیات و ایجاد تغییرات لازم به تصویب هیات امنا می‌رسد.

در ادامه نیز محمدحسن زدا (سرپرست سازمان تامین اجتماعی)، محمدرضا واعظ‌مهدوی (مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر) و نمایندگان صندوق بازنشستگی کشوری هریک بطور جداگانه به فرآیند تهیه بودجه سال ۹۸ صندوق‌ها و منابع و مصارف آن پرداختند.

 در ادامه این نشست با بحث بر موضوع منابع و مصارف صندوق‌ها بودجه سال ۹۸ به تصویب اعضای هیات امنای صندوق‌ها رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز