خبرگزاری کار ایران

جلسه بررسی مشکلات کارکنان سهام عدالت برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۱۳۰

جلسه بررسی مشکلات کارکنان سهام عدالت از سوی چند تن از مسئولان وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی در محل وزارت اقتصاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همزمان با آغاز چهاردهمین روز از اعتراضات صنفی کارکنان سهام عدالت، آنها می‌گویند که بالاخره عصر روز گذشته جلسه‌ای با حضور مدیرکل بازرسی وزارت اقتصاد، معاونت حراست نیروی انسانی وزارت، مدیرکل سهام عدالت و دو نفر از نمایندگان کارکنان دفاتر سهام عدالت برگزار شد.

منابع کارگری در تعاونی‌های سهام عدالت با اعلام این خبر یادآور شدند: این جلسه با موضوع رسیدگی به وضعیت مطالبات کارکنان سهام عدالت در حالی برگزار شد که نمایندگان حاضر در جلسه پیشنهادات خود را برای وصول مطالبات خود برای حاضران مطرح کردند.

کارکنان سهام عدالت با اشاره به اینکه پس از بحث و بررسی مسائل دو طرف؛ علیرغم مطالبات چند میلیاردی سازمان خصوصی‌سازی به کارکنان سهام عدالت، بخشی از پیشنهادهای نمایندگان کارکنان مورد تایید مسئولان حاضر در جلسه قرار گرفته و سایر پیشنهادات در جلسه امروز بحث و برسی می‌شود.

به گفته آنها؛ پرداخت همه معوقات مزدی و بیمه‌ای به تمام کارکنان سهام عدالت اعم از شهرستانی آنهم به صورت کامل و حذف هر گونه تعهدنامه که سازمان خصوصی‌سازی امضای آن را پیش‌شرط پرداخت  مطالبات مزدی کارکنان کرده است، بخشی از دلایل اعتراض کارکنان سهام عدالت در چهارده روز گذشته بوده است که تاکنون از سوی مسئولان سازمان خصوصی‌سازی اجرایی نشده است.

به گفته آنان؛ مدیریت سازمان خصوصی‌سازی در مقام کارفرمای کنونی اعتقادی به ادامه فعالیت تعاونی‌های سهام عدالت که از حدودا ۱۲ سال پیش همزمان با اجرای طرح سهام عدالت تشکیل شده است، ندارد و تصمیم به انحلال آن گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز