خبرگزاری کار ایران

محمد باقری:

هشت ماه مطالبات مزدی کارگران شاغل در مسکن مهر پردیس پرداخت نشده است/مرتب وعده می‌دهند و عمل نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۲۵۶

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی استان تهران می‌گوید: هشت ماه است که مطالبات مزدی کارگرانی که برای ساخت پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس کار می‌کنند، پرداخت نشده است.

«محمد باقری» به خبرنگار ایلنا، گفت: مسئولان عمران شهر جدید پردیس در دو ماه اخیر مرتب وعده داده‌اند که مطالبات کارگران را می‌پردازند اما هیچ تحولی در این زمینه ایجاد نشده است.

باقری احتمال می‌دهد که چون دولت در پرداخت مطالبات پیمانکاران تعلل به خرج می‌دهد، این اتفاق رخ داده است.

او می‌افزاید: باید پاسخ روشنی به کارگران داده شود. آنها هشت ماه است که ریالی از بابت کارشان دریافت نکرده‌اند. مسئولان توجه ندارند که در آستانه سال نو قرار داریم. کارگران در این ایام برای خرید‌ شب عید از جانب خانواده‌هایشان تحت فشار هستند.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی استان تهران می‌افزاید:  آنها شرمنده زنان و فرزندان خود هستند. از این رو اگر این وضعیت ادامه پیدا کند ناچار به برگزاری تجمع هستیم.

باقری با بیان اینکه این کارگران در فازهای ۳، ۸، ۹ و... شهر جدید پردیس کار می‌‌کنند، گفت: تعداد پیمانکارانی که تکمیل مسکن مهر در این فازها را برعهده گرفته‌اند، بالاست از این رو نمی‌توان تخمین دقیقی از تعداد کارگران طلبکار ارائه داد اما به هرحال کارگران باید ظرف چند روز آینده به معوقات خود برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز