خبرگزاری کار ایران

تجمع آتش‌نشانان در مقابل ساختمان مرکزی شهرداری آبادان/ تاخیر در پرداخت اضافه‌کار و حقوق

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۷۱۸

آتش‌نشانان شهرداری آبادان صبح امروز مقابل ساختمان شهرداری مرکزی برای پیگیری مطالبات خود تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز تعدادی از آتش‌نشانان ایستگاه‌های مختلف آبادان به نشانه اعتراض در محوطه ورودی ساختمان مرکزی شهرداری این شهر تجمع کردند.

پرسنل یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی آبادان در ارتباط با این تجمع گفت: آتش‌نشانان با احتساب اسفند ماه، دو ماه معوقات مزدی کامل طلبکارند و دستمزد ماه‌های آبان، آذر و دی ماه آنها به صورت ناقص و بدون پرداخت اضافه‌کاری انجام شده است. این کارگران خواستار تسریع در پرداخت عیدی سال جاری خود هستند.

وی ادامه داد: جدا از دستمزد، حدود یکسال است حق بیمه آتش‌نشانان آبادانی که در ۵ ایستگاه آتش‌نشانی مشغول فعالیت هستند به تامین اجتماعی پرداخت نشده است. علارغم آن تامین نشدن تجهیزات ایمنی از جمله مشکلاتی است که همچنان گریبان‌گیر این مجموعه است.

 او اظهار داشت: آتش‌نشانان کار سخت و پرخطری دارند. با این حال در طول یکسال گذشته، در تامین لباس و کفش و سایر تجهیزاتی که به نوعی آنها را در برابر خطرات احتمالی در ماموریت‌های اضطراری محافظت می‌کند کوتاهی شده است.

به گفته وی؛ یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی در این شهر فاقد خودروی اطفاء حریق است. درواقع خودروی این ایستگاه از مدتها قبل خراب شده و تعمیر نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز