خبرگزاری کار ایران

کارگران اروپا در اردوگاه احزاب راست افراطی/ اتحادیه در خطر فروپاشی

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۶۴۵

انتخابات پارلمانی اتحادیه اروپا در شرایطی دو ماه دیگر برگزار می‌شود که کارگران به‌صورت وسیع به احزاب راست افراطی و ضداروپای واحد گرایش پیدا کرده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از سی ان ان، انتخابات پارلمانی اتحادیه اروپا در شرایطی دو ماه دیگر برگزار می‌شود که کارگران به صورت وسیع به احزاب راست افراطی و ضد اروپای واحد گرایش پیدا کرده‌اند.

«دونالد توسک» رئیس شورای اروپا نسبت به اقبال عمومی به احزاب افراطی هشدار داده است. او می‌گوید اگر افراطی‌ها پارلمان اروپا را اشغال کنند اتحاد بزرگ اروپایی (اتحادیه اروپا) از هم می‌پاشد و تحقیر می‌شود.

با این حال کارگرانی که در کشورهای فقیرتر اروپا زندگی می‌کنند، مدعی هستند که «اروپایِ واحد» کاری برای ارتقای شرایط معیشتی آنها انجام نداده است.

این در شرایطی است که کارگرانِ کشورهایِ پیشروتر قاره سبز مانند آلمان که در اتحادیه اروپا عضویت دارند به مراتب شرایطی معیشتی بهتری دارند. 

اقتصاد آلمان بیش از آنکه به اتحادیه اورپا متکی باشد به توان بالای زیرساختی‌اش و نیروی انسانی ماهرش متکی است.

با این حال در آلمان هم درصدی از کارگران از اروپا روی برگردانده‌اند و معتقد به جدایی آلمان از اتحادیه اروپا هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز