خبرگزاری کار ایران

علی خدایی:

پیشنهاد ۳۰ درصدی افزایش حقوق کارگران صحت ندارد/ خواسته‌ی ما افزایش حداقل ۱ میلیون و ۸۹ هزار تومانی است

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۲۱۴

عضو کارگری شورای عالی کار می‌گوید: عددهایی که برای افزایش دستمزد در رسانه‌ها اعلام می‌شود، صحت ندارد و خواسته گروه کارگری کاملاً مشخص است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز (پنجم اسفند) اولین جلسه شورای عالی کار با موضوع تعیین دستمزد ۹۸ کارگران تشکیل خواهد شد.

علی خدایی (عضو کارگری شورای عالی کار) در ارتباط با موضوع این جلسه با تکذیب برخی اعداد که رسانه‌ها اعلام می‌کنند، می‌گوید: خواسته‌ی گروه کارگری مشخص است. ما خواستار افزایش به میزانی هستیم که قدرت خرید از دست رفته کارگران در سال ۹۷ جبران شود.

وی ادامه داد: خواسته‌ی ما این است که حداقل ۱ میلیون و ۸۹ هزار تومان به مزد افزوده شود تا قدرت خرید از دست رفته  در سال جاری جبران شود.

نماینده کارگران در مذاکرات مزدی افزود: برخی رسانه‌های از پیشنهاد ۳۰ درصدی افزایش حقوق کارگران خبر داده‌اند که این اعداد به هیچ وجه صحت ندارد.

او در ارتباط با نتیجه مذاکرات و زمان اتمام آن گفت: تا زمانی که به نتیجه دلخواه نرسیم، توافقی در کار نخواهد بود و لذا مذاکرات مزد تا آن زمان ادامه خواهد داشت. بنابراین نمی‌توانم هیچ زمان دقیقی برای خاتمه مذاکرات و اعلام عدد نهایی افزایش دستمزد، اعلام کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز