خبرگزاری کار ایران

کارگران منطقه دوم شهرداری رشت معوقات مزدی دارند/ شهرداری: فقط در پرداخت حقوق بهمن چهار روز تاخیر داشته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۷۰۱

کارگران ناحیه دو منطقه دوم شهرداری رشت دو ماه دستمزد پرداخت نشده، دارند. اضافه‌کاری این کارگران نیز دوماه پرداخت نشده و منتظر دریافت عیدی پایان سال خود هستند. اما رئیس این ناحیه می‌گوید: کارگران فقط حقوق بهمن ماه خود را دریافت نکرده‌اند که آنهم فقط چهار روز به تاخیر افتاده است.

کارگران ناحیه دو منطقه دو شهرداری رشت در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: ما کارگران شاغل در بخش گشت‌زنی  تخلفات ساختمانی ناحیه دو منطقه دوم شهر رشت هستیم اما در نتیجه بی‌توجهی مدیران دست‌کم دو ماه مزد  معوقه از کارفرما طلبکاریم.

به گفته این کارگران، کارگران ناحیه دو منطقه دوم شهرداری رشت دو ماه دستمزد پرداخت نشده، دارند. اضافه‌کاری این کارگران نیز دوماه پرداخت نشده و آنها منتظر دریافت عیدی پایان سال خود هستند.

از قرار معلوم پیش از این نیز کارگران شهرداری ناحیه دو منطقه دوم شهرداری رشت در زمینه پرداخت حق بیمه دچار مشکلاتی بوده‌اند اما اخیرا این مشکل برطرف شده است.

این کارگران از احتمال عدم پرداخت معوقات قبل از پایان سال ابراز نگرانی کردند و گفتند: مشکلات معیشتی و عدم پرداخت مطالبات، مشکلات بسیاری برای خانواده‌های کارگران به وجود آورده است.

امید آقاجانپور (رئیس ناحیه دو منطقه دوم شهرداری رشت) درخصوص  مورد ادعای کارگران این منطقه گفت: کارگران ناحیه دو منطقه دوم شهرداری رشت فقط حقوق بهمن ماه خود را دریافت نکرده‌اند که آنهم فقط چهار روز به تاخیر افتاده است.

او با بیان اینکه مجموع کارگران این ناحیه به حدود ۱۱ نفر می‌رسد، در ادامه در خصوص عیدی کارگران این منطقه گفت: پرداخت عیدی کارگران بستگی به وضعیت مالی شهرداری دارد اما به طور معمول هر ساله عیدی کارگران یک هفته تا ده روز مانده به پایان سال پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز