خبرگزاری کار ایران

در بیانیه یک تشکل صنفی معلمان مطرح شد؛

افزایش ناچیز حقوق‌ها، رضایت بازنشستگان را تامین نمی‌کند/ میان حرف و عمل مسئولان، تفاوتِ بسیار است

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۵۸۹

کانون صنفی معلمان ایران در بیانیه‌ای ضمن حمایت از خواسته‌های بازنشستگان، خواستار اجرای قانون و بهبود سطح معیشتی بازنشستگان شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کانون صنفی معلمان ایران در بیانیه‌ای از خواسته‌های بازنشستگان فرهنگی حمایت کرده است.

در این بیانیه می‌خوانیم: چند سالی است که بازنشستگان آموزش و پرورش به روش‌های مختلف، از نگارش نامه به مراجع مختلف گرفته تا دیدارهای متعدد با مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس تلاش نموده‌اند تغییری ولو اندک در شرایط خود ایجاد نمایند. متاسفانه میان خواسته‌های آنان و عملکرد مسئولان (و نه وعده‌های آنان) تفاوت بسیار چشمگیر است و افزایش ناچیز حقوق‌ها در ابتدای هر سال، هرگز کمترین رضایت بازنشستگان را تأمین نمی‌نماید که هیچ، به ویژه در سال جاری باتوجه به تورم وحشتناک ایجاد شده در شش ماه گذشته و پیش‌بینی تورم بیشتر برای سال آینده، نگرانی و تشویش خاطر هرچه بیشتر آنان را فراهم نموده است.

در ادامه این بیانیه در پاسخ به این سوال که "بازنشستگان چه می‌خواهند" آمده است:  اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب سال ۸۶ مجلس، داشتن بیمه‌ای کارآمد بدون تعیین سقف هزینه‌ها و مکلف شدن دولت در پرداخت سهم خود از حق بیمه که سالیانی است استنکاف و خودداری کرده است و فشاری مضاعف بر دوش این قشر قرار گرفته است، اجرای همترازی حقوق بازنشستگان با شاغلان هم‌سطح که مر و تصریح قانون است و تامین بودجه همترازی (همسان‌سازی) به میزان حداقل ۱۵ هزار میلیارد تومان در مدتی معین.

در پایان بیانیه، این تشکل صنفی معلمان حمایت خود را از خواسته‌های بازنشستگان اعلام نموده و آورده است؛ خواسته‌های بازنشستگان کاملاً قانونی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز