خبرگزاری کار ایران

بهرام پارسایی:

حمایت از تولید ملی برای خودروسازان بهانه‌ای بیش نیست/در کارخانه‌های قطعه‌سازی تعداد زیادی کارگر مشغول هستند

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۹۵۹

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی می‌گوید در شرایطی که تعداد زیادی کارگر در قطعه‌سازی‌ها کار می‌کنند که خودروسازی‌ها بدهی عظیمی به آنها دارند.

به گزارش ایلنا، "بهرام پارسایی" گفت: خودروسازان حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان به قطعه‌سازان بدهکار هستند از سوی دیگر خودروسازان ۱۰ هزار میلیارد تومان زیان انباشته دارند و بالغ بر ۲۵ هزار میلیارد تومان بابت خودورهای پیش فروش شده به مردم بدهکار هستند.

پارسایی که با خانه ملت گفتگو می‌کرد، تاکید کرد: براساس گزارش بانک مرکزی خودروسازان قریب به ۳۰ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی دارند.

 وی با بیان اینکه در کارخانه‌های قطعه‌سازی تعداد زیادی کارگر مشغول هستند، یادآور شد: حمایت از تولید ملی برای خودروسازان بهانه‌ای بیش نیست؛ چراکه شرکت‌های خودروساز علیرغم بدهی به قطعه‌سازان، قطعات قاچاق را با قیمت‌های چند برابر از واردکنندگان خریداری می‌کنند.

پارسایی افزود: براساس صحبت‌های سخنگوی قوه قضاییه متخلف "ع. الف" با ۷۰۰ میلیون دلار قطعه قاچاق دستگیر شده در واقع این افراد قطعه قاچاق وارد کرده و با زد و بند با خودروسازان، قطعات موردنیاز تولید خودرو را چند برابر قیمت به فروش می‌رسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز