خبرگزاری کار ایران

واعظ‌مهدوی در دیدار از نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران:

صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر حامی تولیدات داخلی در صنعت فولاد ایران است

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۰۹۶

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در بازدید از نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران اعلام کرد: صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر حامی تولیدات داخلی در صنعت فولاد ایران است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا واعظ‌مهدوی (مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر) با حضور درجلسه بررسی امکان تولید الکترود گرافیتی که در نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران برگزار شد، به حمایت صندوق از تولیدات داخلی در صنعت فولاد ایران تاکید کرد.

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به همراه تیم صنعتی و اقتصادی همراه به عنوان سهام‌دار عمده مجتمع فولاد خراسان حمایت خود را از فرایند توسعه ساخت داخل (بومی سازی) اعلام کرد.

او در طی حضور در این نمایشگاه به دیدار غرفه فولاد خراسان رفت و در روند این دیدار عنوان کرد: این نمایشگاه توانسته است زمینه همکاری گسترده‌ای را بین فولاد سازان و سازندگان، تولیدکنندگان مواد اولیه و شرکت‌های دانش بنیان فراهم کند.

بهروز اسماعیلی (معاون برنامه‌ریزی و فن‌آوری مجتمع فولاد خراسان) نیز در این دیدار با بیان اینکه حضور مجتمع فولاد خراسان در قالب شش میز تخصصی در حوزه‌های مکانیک، هیدرولیک، برق، نسوز، مواد اولیه و مصرفی و تکنولوژی، تحقیق و توسعه فعالیت داشته است گفت: این فعالیت با دو رویکردِ به اشتراک گذاری تجارب بومی سازی شده در فولاد خراسان و اعلام نیازهای فولاد خراسان به تولید داخلی قطعاتی که در خارج تولیده می‌شده، صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز