خبرگزاری کار ایران

فرانسوی‌ها از سیاست‌های اقتصادی "امانوئل ماکرون" ناراضی هستند/افزایش ۱۰۰ یورویی حداقل دستمزد کافی نیست

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۳۵۷

مردم فرانسه از سیاست‌های اقتصادی "امانوئل ماکرون" ناراضی است. آنها خواهان افزایش قدرت خرید و افزایش حداقل دستمزد هستند.

به گزارش ایلنا، نتایج جدیدترین نظرسنجی در فرانسه نشان می‌دهد که ۷۵ درصد مردم از سیاست‌های اقتصادی رئیس‌جمهوریِ این کشور ناراضی هستند.

این در شرایطی است که امانوئل ماکرون با هدف کاهش نارضایتی معترضان موسوم به "جلیقه زردها" که خیابان‌های پاریس و شهرهای دیگر را به تسخیر خود درآورده‌‌اند، اجرای طرح‌های افزایش مالیات سوخت و مالیات بر درآمد افراد کم درآمد را متوقف کرد و حداقل دستمزدها را ۱۰۰ یورو افزایش داد.

 از نظر معترضان افزایش ۱۰۰ یورویی دستمزد نمی‌تواند به افزایش قدرت خرید مردم بی‌انجامد. از این رو شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اعلام کرده‌اند که دولت باید راهی موثر برای افزایش قدرت خرید مردم بیابد.

در حالی تنها ۲۵ درصد از مردم از سیاست‌های اقتصادی حاکم بر فرانسه راضی هستند که حجمِ نارضایتی از دولت در حال افزایش است. مردم مدعی هستند که دولت سیاست واحدی برای افزایش قدرت خریدشان ندارد و تنها درپی راهی برای تامین منابع لازم، برای اجابتِ خواسته‌های ثروتمندان و گروه های پرنفوذ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز