خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا مطرح شد؛

بوروکراسی توانیر طاقت کلاه‌زردها را طاق کرد/به رئیس‌جمهوری پناه می‌بریم

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۵۰۲

اعضای شورای هماهنگی اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق می‌گویند: وعده‌های سرخرمن و بوروکراسی‌های کشدار، کلاه‌زردها را خسته کرده است.

اعضای شورای هماهنگی اپراتورهای پست‌های فشار قوی سراسر کشور در تماس با خبرنگار ایلنا از بی‌سرانجامی وعده‌ها انتقاد کردند.

این نمایندگان کارگری گفتند: با وجود قریب به چهار سال تجمع‌های صنفی و پیگیری‌ها و جلسات مکرر که موجب به صدور مجوز تبدیل وضعیت اپراتورهای قرارداد کارمعین پست‌های فشار قوی برق به کارگر دایم شد، ولی باز کمافی‌سابق مسولان امر توانیر و بعضا وزارت نیرو از اجرایی شدن این مهم هر بار به یک بهانه واهی سر باز می‌زنند و مکرراً جلسات بی‌نتیجه‌ای با سازمان امور استخدامی و نمایندگان مجلس برگزار می‌کنند، که این روند برای اپراتورهای کارمعین پست‌های فشارقوی واقعا ناملموس بوده  و آن را کاری عبث می‌پندارند.

آنها افزودند: این همه جلسه با مسولان بالادستی، با وجود اینکه کلیه مجوزهای قانونی در اختیار وزارت نیرو و توانیر، قرار داده شده، جای بسی تامل است. کلاه زردها از وزیر محترم نیرو درخواست دارند که شخصا در این قضیه ورود کنند و این مشکل را حل نمایند.

آنها تاکید کردند: طاقت کلاه زردها طاق شده  و به زودی داد خود را به نهاد ریاست جمهوری برده تا جناب دکتر روحانی شخصا با تدبیر و امید، این مشکل را مرتفع کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز