خبرگزاری کار ایران

کارگران »کرپ ناز» برای تشکر از کارفرمای خود تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۴۱۰

گروهی از کارگران کارخانه کرپ ناز کرمانشاه با حضور در محدوده کارخانه، روز پنجشنبه، یک تجمع صنفی در حمایت از مدیریت این واحد صنعتی برپا کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برخی منابع کارگری در کارخانه کرپ ناز کرمانشاه گفتند: اجرای قانون بازنشستگی پیش از موعد در مشاغل سخت و زیان‌آور یرای کارگران کارخانه کرپ ناز چندین سال بود که با مشکل مواجه شده بود. به همین دلیل کارگرانی که در شرایط سخت در این کارخانه کار می‌کردند از امکان بازنشستگی پیش از موعد بهره‌مند نبودند. اما اجتماع روز پنجشنبه ما نسبت به سایر اجتماعات صنفی‌ شکل گرفته، متفاوت است. ما در این روز آمده بودیم تا رضایت خودمان را ار کارفرما اعلام کنیم.

کارگران نساجی کرپ ناز با بیان اینکه موضوع بهره‌مندی از قانون مشاغل سخت و زیان‌آور به یکی از دغدغه‌های جدی آنها در سال‌های گذشته تبدیل  شده و تحقق آن در ۵ سال گذشته با مشکلات فراوانی روبرو بود، افزودند: مدیرعامل بعد از شنیدن مشکلات از زبان کارگران با اجرای این قانون برای کارگران موافقت کرد.

به گفته آنها، پیش از این کارفرمای این واحد تولیدی به دلیل اینکه تامین اجتماعی بار مالی هنگفتی را با اجرای این قانون جدید به کارفرما تحمیل می‌کند، از پرداخت هزینه بازنشستگی کارگران خوداری می‌کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز