خبرگزاری کار ایران

جزئیات برگزاری آزمون آماده‌سازی مسابقات جهانی مهارت

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۱۸۷

آزمون پایانی مرحله اول اردوی آماده‌سازی چهل و پنجمین مسابقات جهانی مهارت (کازان ۲۰۱۹) با حضور ۷۲ رقابت‌کننده، به صورت متمرکز از سوم تا پنجم دی ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، رقابت کنندگان آزمون پایانی مرحله اول اردوی آماده‌سازی چهل و پنجمین مسابقات جهانی مهارت، از بین مدال آوران هجدهمین مسابقات ملی مهارت و مدال آوران دوره‌های قبل که شرایط سنی حضور در مسابقات جهانی مهارت را داشتند، انتخاب شده‌اند.

بر اساس این گزارش، ۷۲ آزمون پایانی مرحله اول اردوی آماده‌سازی چهل و پنجمین مسابقات جهانی مهارت شامل ۷۱ نفر مرد و یک نفر زن در رشته گرافیک هستند.

آزمون مرحله اول اردوی آماده‌سازی چهل و پنجمین مسابقات جهانی مهارت در ۱۲ رشته در مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، آزمون ٩ رشته الکترونیک، فناوری آب، تأسیسات الکتریکی، طراحی مهندسی مکانیک، طراحی و توسعه وب، فناوری طراحی گرافیک، فناوری اطلاعات (راهکارهای نرم افزاری برای تجارت)، کابینت‌سازی چوبی، فناوری خودرود در مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای کشور برگزار می‌شود.

همچنین رشته ‌ای فناوری اطلاعات (مدیریت سیستم‌های تحت شبکه)، جواهرسازی و جوشکاری مرحله اول اردوی آماده‌سازی مسابقات مذکور در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز برگزار خواهد شد.

رشته‌های آزمون پایانی مرحله اول اردوی آماده‌سازی مسابقات با استفاده نظرات تخصصی کارشناسان، مربیان و صاحب‌نظران و بررسی سوابق و مستندات حضور در دوره‌های قبلی، نتایج حاصله از پژوهش کاربردی انجام شده، بررسی نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای هر رشته و براساس شاخص‌های مشخص انتخاب شده‌اند.

برنامه آموزشی این رشته‌ها مطابق با آخرین نسخه شرح فنی مسابقات جهانی مهارت (۲۰۱۹) توسط کارگروه‌های تخصصی رشته‌ها تدوین و بر روی سایت دفتر مسابقات ملی و بین‌المللی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بارگذاری شده است.

مرحله اول اردوهای آماده‌سازی چهل و پنجمین مسابقات جهانی مهارت به صورت غیرمتمرکز در استان‌ها از دوازدهم آبان ماه جاری شروع و تا سی ام آذرماه ادامه می‌یابد.

کارشناسان و داوران بی‌طرف مدعو از یکم تا دوم دی ماه در مراکز مجری آزمون، پروژه پایانی مسابقات را طراحی و آماده‌سازی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز