خبرگزاری کار ایران

در نشست تشکل‌های کارگری استان لرستان با حاتم شاه کرمی مطرح شد:

نیازمندِ تسریع در روند تشکیل جلسات شورای عالی کار هستیم/باید نسبت به مسائل کارگری حساس بود

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۸۳۹

تشکل‌های کارگری استان لرستان با «حاتم شاه‌ کرمی» معاونتِ روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، تشکل‌های کارگری استان لرستان با «حاتم شاه‌ کرمی» معاونتِ روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار کردند. 

در این دیدار «حسن موسیوند» دبیر اجرایی خانه کارگر استان و عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان شهرستان خرم آباد ضمن تبریک انتصاب مهندس شاه کرمی خواستار اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان تا پایان سال جاری شد. 

وی یادآور شد: با توجه به وضعِ معیشتی کارگران و بازنشستگان که از طرف مقام‌های دولت اسفناک ارزیابی می‌شود، نیازمندِ تسریع در روند تشکیل جلسات شورای عالی کار و متعاقب آن افزایش دستمزد متناسب با هزینه‌های زندگی هستیم؛ به نحوی که کارگران از زیر خط فقر خاطر خارج شوند. 

در این جلسه همچنین نمایندگان تشکل‌های کارگری استان لرستان نظرات و پیشنهادات خود در راستای رفع مشکلات قشر شریف و نجیب کارگر  ارائه نمودند. 

در پایان معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: با وحدت و همدلی تشکل‌ها و مسئولان استان، می‌توان شرایطی را فراهم کرد که در آن نسبت به پیگیری مسائل کارگری و مطالبات کارگران و بازنشستگان، حساسیت ایجاد شود.

شاه کرمی در پایان قول مساعد داد تا در دوره حضورش در سمتِ معاون «محمد شریعتمداری» به مشکلاتی همچون عدم تشکیل جلسه توسط شورای عالی کار برای حل مشکلات معیشتی کارگران رسیدگی کند.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز