خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی کارگران معدن چادرملو:

کاندیداتوری ۴۳ نفر برای انتخابات انجمن صنفیِ چادرملو/تنها مشارکت صنفی معادلات را تغییر می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۸۲۷

اکبر علیپور می‌گوید: اینکه تشکل‌یابی و میل به عضویت در تشکل‌ها در کارگران بالا رفته، جای خوشحالی بسیار دارد.

اکبر علیپور (رئیس انجمن صنفی کارگران معدن چادرملو) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در ارتباط با مشارکت صنفی کارگران این معدن گفت: انتخابات هیأت مدیره و بازرسان انجمن صنفی شرکت آسفالت طوس نزدیک است. در مرحله اول خوشبختانه ۴۳ نفر ثبت نام کردند که باید به تأییدیه مراجع قانونی برسد و بعد زمان انتخابات اعلام شود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام و کاندیداتوری ۴۳ نفر، جای خوشبختی بسیار دارد، می‌افزاید: خوشحالم که کارگران به آن میزان از آگاهی طبقاتی و درایت رسیده‌اند که این تعداد برای هیات مدیره یک تشکل صنفی پیشقدم می‌شوند.

این فعال کارگری ادامه می‌دهد: توقع ما از همه کارگران معدن چادرملو این است که با تمام توان در انتخابات پیش‌رو شرکت کنند و به نمایندگان منتخب خود رای بدهند.

علیپور بر این باور است که تنها مشارکت صنفی و مدنی طبقه‌ی کارگر می‌تواند اوضاع را به نفع مزدبگیران تغییر دهد و معادلات معیوبِ روابط کار را بهبود ببخشد.

این فعال کارگری که مهلت سه سال عضویت او در هیات مدیره انجمن صنفی در حال اتمام است، تنها راه بهبود اوضاع را تحکیم تشکل‌یابی می‌داند و می‌افزاید: امیدواریم بتوانیم تشکل‌های کارگری را در همه سطوح گسترش دهیم.

در چادرملو، مدت فعالیت هیأت مدیره ۹ نفره ۳ساله و بازرسان ۲نفره ۱ ساله است و به زودی انتخابات جدید برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز