خبرگزاری کار ایران

در اعتراض به تعویق ۱۸ ماه حقوق؛

اعتصاب کارگران قطار شهری اهواز به سومین روز متوالی رسید

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۷۰۶

نزدیک به ۱۰۰ کارگر پیمانی قطار شهری اهواز صبح امروز (دوشنبه ۱۲ آذر) برای سومین روز متوالی دست از کار کشیده و در کارگاه مرکزی این پروژه عمرانی تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران قطار شهری اهواز در اعتراض به دریافت نکردن ۱۸ ماه مزد معوقه تجمع کردند. گفته می‌شود در حال حاضر تنها کارگران بخش حراست و نگهبانی که بیش از نیمی از جمعت ۲۰۰ نفری کارگران این پروژه عمرانی را تشکیل می‌دهند، مشغول کار هستند.

معترضان می‌گویند: تعویق حقوق کارگران پروژه قطار شهری اهواز که تحت مسئولیت شرکت پیمانکاری کیسون  مشغول کارند، به ۱۸ ماه می‌رسد و کارفرما به دلیل کمبود منابع مالی از پرداخت آن به کارگران کوتاهی کرده است.

به گفته کارگران حاضر در تجمع، در حالی شرکت پیمانکاری کیسون به بیش از ۲۰۰ کارگر ۱۸ ماه حقوق پرداخت نکرده است که صبح امروز دو نفر از مدیران این پروژه عمرانی در جمع کارگران حاضر شده و مدعی‌ شده‌اند شرکت پیمانکاری کیسون منابع مالی کافی برای پرداخت حقوق‌های عقب افتاده کارگران ندارد اما قصد دارد تا پایان ماه جاری (آذر ماه ) دو ماه از معوقات مزدی کارگران را پرداخت کند. همچنین از کارگران خواسته شده است به اعتصاب خود پایان داده و به کارشان بازگردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز