خبرگزاری کار ایران

در کارگروه "بررسی بدهی‌های کارگاه‌های دولتی و غیردولتی" مطرح شد:

کارفرمایان شهرستان شوش ۱۸ ماه مهلت دارند بدهی‌های تامین اجتماعی را بپردازند

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۲۷۳

جلسه کارگروه بررسی بدهی‌های کارگاه‌های دولتی و غیردولتی درشهرستان شوش برگزار شد.

به گزارش ایلنا، «عدنان غزنی» فرماندارِ شوش در جلسه‌ای که با حضور فرماندار، رئیس و مسئولان درآمد و اجرائیات تامین اجتماعی این شهرستان برگزار شد، گفت: بخش مهمی از حقوق و تکالیف کارفرمایان مرتبط با تامین اجتماعی است.

فرماندار شوش گفت: کارفرمایان در زمینه بهبود خدمات حمایتی و گسترش فرهنگ تامین اجتماعی در کشور تاثیرگذار هستند و آشنایی و آگاهی ایشان از قوانین و مقررات به رونق تولیدات و افزایش اشتغال کمک می‌کند.

 غزی با تقدیر از تلاش‌های مجموعه مدیران و کارکنان تامین اجتماعی تصریح کرد: من شاهد تلاش‌ها و تعاملات بسیار خوب سازمان تامین اجتماعی با کارفرمایان هستم و امیدوارم کارفرمایان نیز در پرداخت حق بیمه‌های خود و همچنین بدهی‌های جاری و معوق به این سازمان اهتمام بیشتری به عمل آورند.

رئیس تامین اجتماعی شعبه شوش نیز در این دیدار با اشاره به تعهدات سازمان در قبال بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش این سازمان گفت: طی جلسات متعدد با کارفرمایان بخش خصوصی و دولتی بر این مهم همواره تاکید شده است و مهلت ۱۸ ماهه‌‌ای نیز به آنان داده شده تا نسبت به پرداخت بدهی‌های خود اقدام نمایند.

عبدالرضا روشنی به آمار حوزه عملکرد تامین اجتماعی شهرستان شوش اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از ۵ هزار کارگاه فعال، ۴۶ هزار بیمه شده اصلی و تبعی و ۸ هزار ۵۰۰ نفر مستمری‌بگیر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی حوزه عملکرد این شعبه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز