خبرگزاری کار ایران

جعفرزاده ایمن‌آبادی خطاب به وزیر اقتصاد:

بودجه لازم برای افزایش و ترمیم حقوق‌ها تخصیص داده شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۹۸۵

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: مهمترین مطالبه نمایندگان عضو فراکسیون ایجاد رفاه برای مردم ،حل مشکلات معیشتی آنها، اختصاص بودجه‌ برای ترمیم و افزایش حقوق‌ها و بسته‌های حمایتی مردم است.

به گزارش ایلنا، «غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی» در تشریح نشست امروز(۲۷ آبان ماه) فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با حضور آقای وزیر اقتصاد، اظهار‌ داشت: در جریان تحریم‌های سخت و ظالمانه ترامپ قرار گرفته‌ایم و تمام فشار رئیس جمهور آمریکا به کشور ما در حوزه اقتصاد است.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای مقابله با تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشور باید بین مجلس و دولت تعامل خوبی ایجاد شود، گفت: نیاز داریم اقدامات فعالانه ضد تحریم برای خنثی کردن و بی اثر کردن تحریم‌ها انجام شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس مترصد است در فراکسیون‌های سیاسی مختلف نشست‌هایی را با وزیر امور اقتصاد و دارایی داشته باشد، ادامه داد: امروز فراکسیون مستقلین ولایی که اصول مبنای آن کار و حل مشکلات مردم با وزیر اقتصاد نشستی را برگذار کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نشست مشترک فراکسیون مستقلین ولایی با وزیر امور اقتصاد و دارایی دغدغه‌هایی در حوزه‌های مختلف از جمله حجم نقدینگی، نظام و فرارهای مالیاتی، مباحث گمرکی، اموال تملیکی، واگذاری اصل ۴۴ قانون اساسی و سهمیه بندی سوخت مورد بحث قرار گرفت، تصریح کرد: مهمترین موضوع مطرح شده ایجاد رفاه برای مردم در فعال شدن شورای اقتصاد، حل مشکلات معیشتی مردم، اختصاص بودجه‌ برای ترمیم و افزایش حقوق‌ها و بسته‌های حمایتی مردم بود.

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مباحث مطرح شده در این نشست بسیار زیاد بود و به علت کمبودن زمان مقرر شد نشست دیگری با وزیر اقتصاد طی هفته جاری برای بررسی مسائل و تشکیل کارگروه‌هایی برگذار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز