خبرگزاری کار ایران

محمود واعظی مطرح کرد:

نوربخش باعث تحول در سازمان تامین اجتماعی شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۳۶۵

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: تخصص و کارهایی که نوربخش در سازمان تامین اجتماعی انجام داد هرگز از یاد نخواهد رفت.

محمود واعظی (رئیس دفتر رئیس جمهور) در حاشیه مراسم تشییع سیدتقی نوربخش و عبدالرحمان تاج‌الدین با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی این دو مدیر باسابقه گفت: سیدتقی نوربخش مدیری بود که بسیار فعال و کاردان بود و بسیار باهوش و پرتلاش بود که توانست سازمان تامین اجتماعی را متحول بکند.

وی ادامه داد: در بیش از پنج سالی که نوربخش مدیریت سازمان تامین اجتماعی را برعهده داشت، من با ایشان در ارتباط و شاهد بودم او چه نوآوری‌ها و ابتکاراتی را در این سازمان انجام داد و به خصوص در یک سال و نیم گذشته تلاش‌های پرثمری ارائه کرد.

وی با اشاره به تلاش‌های نوربخش در راه خدمت به کارگران گفت: او تلاش داشت تا با بالا بردن بهره‌وری زیرمجموعه‌های سازمان تامین اجتماعی، وضعیت زندگی و معیشت کارگران و بازنشسته‌ها را بهتر و متحول کند و  کارهای خوبی نیز در این مسیر انجام داد.

وی با اشاره به اینکه نوربخش مدیر مردمی بود، افزود: تخصص و کارهایی که نوربخش در سازمان تامین اجتماعی انجام داد هرگز از یاد نخواهد رفت و امروز از دست دادن نوربخش و تاج‌الدین برای ما بسیار ناراحت کننده است.

وی ادامه داد: امیدوارم عملکرد نوربخش و تاج‌الدین سرمشقی برای سایر مدیرانی باشد که امروز هستند و می‌بینند که زندگی چقدر کوتاه است و باید ما در این زندگی کوتاه از هر فرصتی برای خدمت استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز