خبرگزاری کار ایران

حسن صادقی:

عبدالرحمان تاج‌الدین کوله‌باری از خدمت و تجربه بوده است

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۲۶۶

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، ضمن تسلیتِ درگذشت معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی و دبیر سابق خانه کارگر اصفهان در سانحه جاده‌ا‌ی از جامعه کارگری خواست که در مراسم تشییع او شرکت کنند.

به گزارش ایلنا، متن پیام حسن صادقی به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

با کمال تأسف و تأثر با خبر شدیم جامعه کارگری یکی از ارزشمندترین یاران خود را از دست داد. خبر درگذشت مرحوم مغفور شادروان جناب آقای عبدالرحمان تاج‌‌‌‌الدین، دبیر سابق خانه کارگر اصفهان، نماینده سابق کارگران در شورای عالی تأمین اجتماعی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و معاونت حقوقی و پارلمان سازمان تأمین اجتماعی که خود کوله‌‌‌‌باری از خدمت و تجربه بوده است آن چنان سنگین و ناباورانه بود که جامعه کارگری تحمل شنیدن آن را نداشت. 

اینجانب با تأسف و تأثر عمیق این حادثه دلخراش و این مصیبت عظمی را به جامعه بزرگ کارگری و خانواده محترم و معزز آن مرحوم تسلیت عرض نموده و برای متوفی علو درجات را از خداوند منان مسئلت می‌‌‌نمایم.

لذا از کلیه جامعه کارگری اعم از شاغلین و بازنشسته دعوت به عمل می‌‌‌آید تا در مراسم تشییع جنازه آن مرحوم که در روز جمعه مورخ ۲۵ آبان ماه ۱۳۹۷، ساعت ۱۳:۰۰ از مقابل بیمارستان میلاد برگزار می‌‌‌‌گردد، حضور یابند و ما را در برگزاری هر چه با شکوه‌‌‌‌تر آن مراسم یاری نمایند.

اجرکم عندا...

حسن صادقی 

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز