خبرگزاری کار ایران

برگزاری اولین جلسه کارگروه اجرایی قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۸۷۸

اولین جلسه کارگروه نحوه اجرای قانون همسان‌‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌‌‌بگیران تامین اجتماعی در محل معاونت فرهنگی و اجتماعی این سازمان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه که معاونان، مدیران و مسئولان حوزه‌‌‌‌های ذیربط سازمان و همچنین مسئولان کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌‌‌‌بگیر سراسر کشور و اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری حضور داشتند، جعفریان، مشاور عالی اجرایی، دستیار مدیرعامل و معاون فرهنگی و اجتماعی بر ضرورت دقت و حساسیت لازم در اجرای کامل قانون مذکور و رعایت عدالت در اجرای آن تاکید کرد و گفت: قانون همسان‌‌‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌‌‌بگیران تامین اجتماعی از دیرباز به عنوان یکی از مطالبات و انتظارات مهم و اساسی عزیزان بازنشسته و مستمری‌‌‌‌بگیر مطرح بوده است که براساس تکالیف قانونی و مصوب مجلس شورای اسلامی اجرا خواهد شد.

وی از تشکیل کارگروه تخصصی با حضور نمایندگان حوزه‌‌‌‌های ذیربط و همچنین برگزاری اولین جلسه آن با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع با هدف پیگیری مراحل و فرایندهای اجرایی این قانون از جمله پیش‌‌‌‌‌بینی منابع مورد نیاز و ارائه پیشنهادات عملیاتی در این زمینه خبر داد.

در ادامه این نشست‌‌‌زدا، معاون بیمه‌‌‌‌ای سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌ها و تمهیدات لازم در حوزه نرم‌‌‌‌افزاری برای اجرای قانون همسان‌‌‌‌سازی فراهم است، اظهار داشت: این معاونت آمادگی کامل دارد تا به نحو مطلوبی در این زمینه گام بردارد.

وی افزود: در راستای انجام بهینه امور در این زمینه، کارگروهی در معاونت بیمه‌‌‌ای تشکیل و سناریوهای متعددی در جهت پیاده‌‌‌‌سازی قانون مذکور طراحی و تهیه شده که قابل ارائه است.

بیات، رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌‌‌‌بگیر سراسر کشور و صادقی، رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری نیز با تشکر از حسن نظر نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و همچنین تمامی معاونان و مدیران سازمان، اجرای قانون همسان‌‌‌‌‌سازی را عاملی مهم در افزایش سطح رضایتمندی بازنشستگان و مستمری‌‌‌‌بگیران برشمردند و ابراز امیدواری کردند تا هرچه زودتر زمینه اجرایی آن که بخش قابل توجهی از جامعه هدف را منتفع خواهد کرد، فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز