خبرگزاری کار ایران

شعبه تامین اجتماعی سرپل ذهاب افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۶۳۵

شعبه تامین اجتماعی سرپل ذهاب که در زلزله ٧,٢ ریشتری سال گذشته تخریب شده بود، پس از بازسازی با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه و روسای دستگاه‌های این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، شعبه تامین اجتماعی سرپل ذهاب که در زلزله ٧,٢ ریشتری سال گذشته تخریب شده بود، روز گذشته پس از بازسازی با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه و روسای دستگاه‌های این شهرستان افتتاح شد.

«حمید رضا قاسمی» مدیر کل تامین اجتماعی کرمانشاه در مراسم افتتاح این شعبه، افتتاح مجدد آن پس از وقوع زلزله سال گذشته را به تمامی بیمه شدگان و کارکنان تبریک گفت و افزود: به تایید مردم سرپل ذهاب حتی یک روز هم از زمان وقوع زلزله در خدمت‌رسانی همکاران به بیمه‌شدگان و شرکای اجتماعی وقفه ایجاد نشد و با میل و رغبت و به صورت خود جوش در خدمت رسانی به مردم این مرز و بوم پیشتاز بوده‌اند.

 قاسمی بر خدمت صادقانه به خیل عظیم بیمه‌شدگان سرپل ذهاب، خصوصا مستمری بگیران تاکید کرد و گفت: گردش مالی سالانه ٢٥٠٠ میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی در استان در سال ٩٧ که تقریبا برابر بودجه جاری دستگاه‌های استان کرمانشاه است، نشان از اهمیت و نقش بی‌بدیل سازمان تامین اجتماعی در خدمت‌رسانی به شرکایِ اجتماعی است.

وی خاطر نشان کرد: سازمان تامین اجتماعی  به حدود ١١٠٠ نفر  بازنشسته در شهرستان سرپل ذهاب مستمری پرداخت می کند، لذا رضایتِ این قشر عزیز همیشه از اولویت‌های این سازمان است و در راه ارتقای سطح زندگی آنان تلاش خواهیم کرد.

قاسمی ضمن تشکر از زحمات همکاران خود در طول بازسازی ساختمان شعبه که در مدت بازسازی آن، داخل کانکس‌های مستقر در حیاط شعبه خدمت رسانی می‌کردند، اظهار امیدواری کرد: این افتتاح مایه خیر و برکت مردم عزیز شهرستان سرپل ذهاب و رضایت کامل آنان قرار گیرد.

شعبه تامین اجتماعی سرپل ذهاب در زمینی به مساحتی بالغ بر  ١١٣٨ متر مربع در دو طبقه احداث شده و دارای ١٠ هزار و ۹۷۲  نفر بیمه شده اصلی و ۱۵ هزار و ۳۲۲ نفر بیمه شده تبعی و ١١٠٠ مستمری بگیر و در حال حاضر بیش از ٣٠٠ نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز