خبرگزاری کار ایران

وجود تشکلات صنفی در حوزه حمل و نقل یک مزیت است

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۸۲۷

دادستان عمومی و انقلاب قزوین وجود تشکلات صنفی در حوزه حمل و نقل در استان را یک مزیت دانست.

به گزارش ایلنا، محمد قاسمی در دیدار با چند تن از اعضای تشکلات صنفی حوزه حمل ونقل استان قزوین اظهار داشت: حمل و نقل‌ها در هر جامعه‌ای به عنوان شریان‌های حیاتی آن جامعه ایفای نقش می‌کنند و در اقتصاد هرجامعه نقش کلیدی دارند.

این مسئول افزود :حمل و نقل بستر توسعه پایدارهر جامعه‌ای است.

وی گفت: این استان کریدور حمل ونقل کشور در شمال، جنوب، غرب و شرق است و همین امر مسئولیت مدیران دستگاه‌های اجرایی را در ارائه خدمات به تشکلات صنفی حمل و نقل مضاعف می‌کند.

دادستان عمومی انقلاب مرکز قزوین در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: باید با رصد و دسته‌بندی مسائل و مشکلات و ارائه پیشنهادات در جهت حل مشکلات این قشر زحمتکش گام برداریم و در بررسی مسائل و مشکلات این صنف در استان از نظرات کارشناسانه  مسئولین تشکلهای صنفی حمل ونقلی جهت برون و دورن شهری کالا و مسافر جهت برون رفت از مشکلات این قشر استقبال می‌کنیم.

همچنین علی اکبر سیارمه (مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل و نقل استان قزوین) در این دیدار گفت: ۹ درصد تولید ناخالص ملی در اختیاربخش حمل و نقل است و همین امر می‌طلبد که در حل و مشکلات این قشر توجه ویژه و لازم توسط مسئولان صورت گیرد.

او با اعلام این مطلب افزود: اولین تشکل حمل و نقلی و کارگری در کشور است که در استان قزوین به ثبت رسیده است.

در این دیدار همچنین علی عبداللهی رئیس انجمن صنفی شرکت مسافربری، سیدرضا محمدی دبیر کانون انجمن‌های صنفی رانندگان استان و محمد حسین ولایی مدیرعامل تاکسیرانی شهر قزوین در خصوص مسائل و مشکلات در صنف مربوط به خود به ارائه گزارش پرداخته و خواستار ارائه رهنمود از سوی دادستان عمومی و انقلاب در جهت رفع مسائل و مشکلات حوزه‌های تحت مسئولیت خود شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز