خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت نام سی امین جشنواره امتنان از کارگران مازندرانی

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۹۵۳

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از آغاز ثبت‌نام سی‌امین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، «ابوعلی مهدی‌زاده» اظهار داشت: جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه هر سال در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور انجام می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ارج نهادن به اندیشه‌ها، تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقا هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران بیان کرد.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه زمان ثبت نام در این جشنواره برای جامعه هدف آن از ۵ آبان تا ۵ آذر ماه سالجاری خواهد بود گفت: کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان می‌توانند همزمان با سایر استان‌های کشور با مراجعه به سامانه اینترنتی http://emtenan.mcls.gov.ir نسبت به انجام فرایند ثبت نام اقدام کنند.

مهدی‌زاده ابراز امیدواری کرد: با توجه به شعار سال ۹۷ با عنوان حمایت از کالای ایرانی، با تعامل دستگاه‌های اجرایی و بنگاه‌های اقتصادی شاهد حضور پررنگ جامعه کار و تولید استان در این جشنواره باشیم.

وی زمان برگزاری جشنواره استانی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه را هفته کارگر اعلام کرد و افزود: در ادامه فرآیندهای جشنواره و در مرحله ملی، با تشکیل کارگروه‌های ارزیابی و داوری پس از بررسی طرح‌ها و مستندات لازم و راستی آزمایی از بین منتخبان استانی؛ منتخبان‌کشوری در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی انتخاب و همزمان با هفته کارگر با حضور مقامات کشوری در جشنواره ملی امتنان، تجلیل می‌شوند.

مهدی‌زاده گفت: ثبت نام کنندگان و واجدین شرایط جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند در استان به مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در شهرستان‌های تابعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل کارگاه خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز