خبرگزاری کار ایران

جمشید تقی‌زاده خبر داد:

در خانه‌های امید بازنشستگان کشوری باشگاه ورزشی ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۳۵۵

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درحاشیه برگزاری دومین جشنواره سراسری ورزشی بازنشستگان کشوری در تهران از راه‌اندازی باشگاه ورزشی بازنشستگان در خانه‌های امید تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، جمشید تقی زاده هدف از ایجاد این مراکز را " توجه به ورزش همگانی در بین بازنشستگان "دانست و گفت: در این باشگاه‌ها که قرار است از ظرفیت کانون‌های بازنشستگی نیز استفاده کند اجرای فعالیت‌ها و مسابقات ورزشی متنوعی ازجمله همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی بازنشستگان به صورت ماهانه، کوهنوردی هفتگی، دوچرخه‌سواری و آمادگی جسمانی به صورت دوره‌ای پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه صندوق بازنشستگی کشوری با اجرای طرحی درنظر دارد ساعاتی از فعالیت‌های سالن‌های ورزشی دستگاه‌های اجرایی کشور را به بازنشستگان اختصاص دهد، به تدوین این برنامه اشاره و ابراز امیدواری کرد این طرح بزودی در دولت تصویب شود.

تقی زاده همچنین از برگزاری دومین جشنواره ملی ورزش بازنشستگان از روز گذشته خبر داد و گفت: در این جشنواره ۴۵۵ بازنشسته ورزشکار از سراسر کشور در ۵ رشته شنا، تیراندازی با تفنگ بادی، دارت، تنیس روی میز و شطرنج با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی توجه به توسعه ورزش همگانی بازنشستگان را بسیار مهم ارزیابی و تاکید کرد: این رویکرد نقش بسیار مهمی در کاهش فقر حرکتی و افزایش شادی و نشاط در میان بازنشستگان فرهیخته جامعه دارد که می‌تواند باعث افزایش سلامتی و کاهش هزینه‌های درمانی شود.

تقی زاده یادآور شد: صندوق بازنشستگی کشوری برای اشاعه فرهنگ سلامتی و نشاط در میان بازنشستگان در بهمن ماه سال گذشته اقدام به برگزاری جشنواره استانی یازنشستگان در ۳۱ مرکز استان کرد که در این جشنواره بیش از ۶ هزار نفر از بازنشستگان کشوری از طریق ثبت نام اینترنتی در بزرگترین رویداد ورزشی بازنشستگان حضور یافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز