خبرگزاری کار ایران

دلیل مرگ کارگر بوکانی تکذیب شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۶۷۵

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بوکان دلیل مرگ کارگر شهرداری این شهرستان را بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن در اتاقک نگهبانی تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بوکان در خصوص خبر منتسب به مسئول فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ بوکان در مورد علت مرگ کارگر شهرداری جوابیه‌ای صادر کرده و علت فوت کارگر شهرداری به علت "خفگی ناشی از گاز مونو اکسید کربن" توسط یکی از رسانه‌ها  را نادرست و برداشت شخصی خبرنگار دانسته است.

متن جوابیه روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بوکان که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، به شرح زیر است:

«به استحضار می‌رساند وظیفه مرکز فوریت‌های پزشکی دریافت ماموریت براساس شرح مشکلات بیمار یا همراهان بیمار و تشخیص نیاز به اعزام آمبولانس توسط کارشناس مرکز اپراتوری می‌باشد و پس از حضور کارشناسان مرکز فوریت‌های ۱۱۵ در صحنه با توجه به علایم و براساس نوع نیاز بیمار به خدمات درمانی، اقدام به انجام امورات درمانی اولیه می‌نمایند و ادامه اقدامات موردنیاز درمانی برای بیمار در مراکز تخصصی و سطح بالاتر صورت می‌پذیرد و تشخیص قطعی بیماری یا علت تامه مرگ بیمار برعهده مراجع ذیصلاح (پزشک معالج یا پزشکی قانونی) است.

در خصوص موضوع اخیر مرگ کارگر شهرداری نیز، کارشناسان مرکز فوریت‌ها پس از درخواست و اطلاع‌رسانی مردم به محل مراجعه و نسبت به انجام عملیات احیا (CPR) اقدام و متوفی برای بررسی‌های لازم در اختیار مراکز ذیصلاح قرار گرفته است و درج خبر فوت به علت خفگی ناشی از گاز مونو اکسید کربن توسط یکی از رسانه‌های بوکان صحت نداشته و برداشت شخصی خبرنگار بوده است».

روز گذشته دفتر یکی از خبرگزاری‌های مستقر در بوکان با انتشار خبری از فوت کارگر بوکانی در گفتگو با مسئول فوریت‌های پزشکی ۱۱۵بوکان خبر داد و نوشت؛ یک مرد ۵۷ ساله که نگهبان بوستان ساحلی این شهر بود، بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن جان خود را از دست داد.

این مورد توسط شبکه بهداشت و درمان بوکان تکذیب شده و به گفته این مرکز تشخیص قطعی بیماری یا علت تامه مرگ بیمار برعهده مراجع ذیصلاح (پزشک معالج یا پزشکی قانونی) است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز