خبرگزاری کار ایران

۲۶۰ عنوان استاندارد آموزش ویژه طرح ایران مهارت تدوین شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۴۷۲

مدیرکل دفتر پژوهش، طرح و برنامه‌ریزی درسی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از تدوین ۲۶۰ عنوان استاندارد آموزش ویژه طرح ایران مهارت خبر داد.

 به گزارش ایلنا، ناهید مسلمی (مدیرکل دفتر پژوهش، طرح و برنامه‌ریزی درسی فنی و حرفه‌ای کشور) گفت: جلسه نهایی تدوین استانداردهای آموزش ویژه طرح ایران مهارت با مشارکت کارشناسان این دفتر، مربیان آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای و مربیان مراکز ثابت  سازمان به مدت ۲ روز(بیست و چهارم و بیست و پنجم مهر ماه جاری) در محل ستاد سازمان در حال برگزاری است.

وی افزود: در این جلسات صاحبنظران و خبرگان حرفه ای در قالب ۳۹ کارگروه برنامه ریزی درسی، به بحث و تبادل نظر پیرامون استاندارد آموزش های طرح ایران مهارت ویژه دانش آموزان دوره متوسطه اول می پردازند.

مسلمی در ادامه گفت: در پایان کارگاه ۲ روزه  تدوین استاندارد، تعداد ۲۶۰ عنوان استاندارد آموزش  ویژه گروه سنی ۱۳ تا ۱۵ سال آماده و مطابق با آخرین نسخه طبقه بندی بین المللی مشاغل isco ۲۰۰۸ کد گذاری و بر روی پورتال و سامانه ملی استاندارد به نشانی rpc.irantvto.ir  برای استفاده مخاطبان بارگزاری خواهد شد.

وی در پایان گفت: هدف از این طرح، ترویج فرهنگ مهارت آموزی و ترغیب و تشویق نوجوانان به مهارت آموزی در جامعه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز