خبرگزاری کار ایران

بعد از مصدومیت یک خبرنگار؛

ضرب و شتم یک دستفروش توسط ماموران شهرداری قزوین/شهرداری: برخی مأموران جَری می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۱۷۴

ماموران شهرداری قزوین یک دستفروش را در خیابان سپه، مود ضرب و شتم قرار داده‌اند؛ شهرداری قزوین اعلام کرده این برخوردها مورد تایید ما نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ماموران اجرای احکام شهرداری قزوین بازهم خبرساز شدند؛ آنها این‌بار با یک دستفروش در خیابان سپه قزوین درگیر شدند و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

از قرار معلوم، دستفروش مذکور که منابع کارگری او را «اسماعیل جانی» معرفی می‌کنند، مشغول فروش میوه بود که ماموران با او درگیر می‌شوند.

محمد احمدی (مسئول حراست شهرداری قزوین) در واکنش به ضرب‌وشتم دستفروش خیابان سپه توسط ماموران شهرداری قزوین گفت: اظهارات ماموران شهرداری اخذ شده و شکایت از این دستفروش در سامانه ۱۳۷ موجود است. اگر برخوردی نداشته باشیم، مغازه‌‌داران از ما شاکی خواهند شد و اگر برخورد کنیم، با حواشی از این قبیل مواجه می‌شویم.

وی افزود: ماموران اجراییات شهرداری در برخورد با دستفروشان مشکلاتی دارند و بعضا از سوی دستفروشان مورد فحاشی و الفاظ رکیک قرار می‌گیرند. یک عده خویشتن‌دار هستند، اما برخی از همکاران جَری می‌شوند و اقدامی انجام می‌دهند که مورد تایید ما نیست.

احمدی تاکید کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی در معیشت مردم، جلسات متعددی با اجراییات مناطق تشکیل دادیم و از همه عوامل خواستیم که با دستفروشان قوه قهریه نداشته باشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: دستفروشان تمایل دارند که تغییراتی در شرایط کاری آنها ایجاد نشود، سوابقی بوده که این افراد پس از اخطار به اذیت و آزار کردن مبادرت می‌کنند. مواردی داریم که دستفروش قبل از اقدام ماموران ما به خودسوزی مبادرت کرده است یا اقدامات بازدارنده از قییل خودزنی یا جوسازی در محل انجام می‌دهند تا از شهرداری امتیازاتی بگیرند.

حراست شهرداری قزوین یادآور شد: استعلامی که از بیمارستان گرفتیم، شکر خدا صدمه‌ای به جسم این دستفروش وارد نشده و تنها کشمکشی بین عوامل شهرداری و دستفروش ایجاد شده است. مقرر شد شهرداری برای ساماندهی این دستفروش اقدام کند و کلیه هزینه‌های بیمارستان را متقبل شدیم.

پیش از این نیز، ماموران شهرداری قزوین، یک خبرنگار صداوسیمای الوند را مورد ضرب و شتم قرار دادند که این خبرنگار به بیمارستان شهید رجائی قزوین منتقل شد.

روابط عمومی صداوسیما این حادثه را تایید کرد و شهرداری قزوین اعلام کرد که موضوع را بررسی خواهد کرد. دبیر شورای شهر قزوین در مورد حادثه ضرب و شتم خبرنگار گفت: اگر صحت داشته باشد، عذرخواهی می‌کنیم.

ضرب و شتم یک دستفروش توسط ماموران شهرداری قزوین/شهرداری: برخی مأموران جَری می‌شوند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز