خبرگزاری کار ایران

۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای مناطق زلزله‌زده تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۸۲۰

استاندار کرمانشاه از تصویب ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات ویژه اشتغالزایی برای مناطق زلزله‌زده استان خبر داد و گفت: همه مدیران باید کمک کنند این مبلغ به دست زلزله‌زدگان برسد.

به گزارش ایلنا، هوشنگ بازوند (استاندار کرمانشاه) از تصویب ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات ویژه اشتغالزایی برای مناطق زلزله‌زده استان خبر داد و گفت: همه مدیران باید کمک کنند این مبلغ به دست زلزله‌زدگان برسد. یکی از مشکلاتی که سر راه زلزله‌زدگان برای دریافت تسهیلات مصوب شده قرار دارد، بحث ضمانت بانکی است.

وی ادامه داد: متقاضیان دریافت تسهیلات انتظار دارند ضمانت مربوط به این تسهیلات همانند ضمانتنامه مربوط به تسهیلات مسکن باشد که به راحتی بتوانند آن را دریافت کنند.

مدیر ارشد استان در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت نامناسب کرمانشاه در خصوص وضعیت اشتغال اشاره کرد و گفت: در سال گذشته رتبه اول بیکاری را به خود اختصاص دادیم اما طی سه ماه ابتدایی سال جاری این روند مقداری بهبود پیدا کرد و از رتبه اول بیکاری جدا شدیم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه روند کاهش نرخ بیکاری استان در نیمه دوم سال همچنان ادامه یابد، گفت: توجه ویژه به کرمانشاه می‌تواند کمک بزرگی برای تحقق این مهم باشد.

بازوند همچنین خواستار نقش‌آفرینی شستا در استان و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف شد و گفت: متاسفانه شرکت‌های زیرمجموعه آن نیز فعالیت خود را مدتی است در کرمانشاه تعطیل کرده‌اند.

استاندار کرمانشاه تاسیس شعب بانکی در شهرستان‌های کرمانشاه که عاملیت پرداخت تسهیلات روستایی را برعهده دارند، خواستار شد و افزود: هم اکنون بسیاری از افراد روستایی و عشایری برای دریافت تسهیلات مجبور هستند به مرکز استان یا شهرهای مجاور مراجعه کنند که مشکلاتی را برای آن ها فراهم می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز