خبرگزاری کار ایران

علیرضا محجوب:

بروکراسی دولتی دلیل عدم استقبال وزارت راه برای واگذاری مسکن به کارگران و مددجویان/ما پیش از کمیته امداد به دنبال دریافت زمین بودیم

کد خبر : ۶۷۶۳۰۴

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ما پیش از کمیته امداد از وزارت راه و شهرسازی درخواست مسکن و زمین برای قشر کارگر کرده بودیم که هیچ اتفاق خاصی نیفتاد و مددجویان هم هنوز موفق به دریافت مسکن مهر نشده‌اند.

به گزارش ایلنا، علیرضا محجوب (نماینده حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس) در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه در بحث واگذاری تعدادی از واحدهای مسکن مهر به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) هنوز اقدام موثری انجام نشده، گفت: طی دو ماه اخیر اتفاق خاصی رخ نداده و قیمت‌ها کاملا تغییر کرده است؛ حتی ما هم پیش از این طالب این قرارداد برای شاغلان و بازنشستگان قشر کارگر بودیم، که اتفاق خاصی نیفتاد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: حدود دو سال پیش قرار شد آنها لیستی از مناطق و زمین‌های قابل واگذاری برای ساخت مسکن کارگران به ما ارائه کنند که هرگز چنین اتفاقی نیفتاد و ما خودمان مناطقی را شناسایی کردیم و پیرو این موضوع لیستی برای ما ارسال کردند.

بروکراسی دولتی یا ترس از اعتراضات دلیل عدم استقبال دولت برای واگذاری

وی با اشاره به اینکه هرگز کار اتحادیه تعاونی‌های مرکزی مسکن کارگران ایران با وزارت راه و شهرسازی به پای میز مذاکره و قرارداد نرسید، ادامه داد: زمانی که ما با وزارت راه و شهرسازی مذاکره می‌کردیم، زمین به قیمت پایه بود اما با این وجود ما تمایلی از سوی مقابل ندیدیم. شاید بروکراسی دولتی یا ترس از اعتراضات دلیل عدم استقبال آنها باشد در صورتی که ما هنوز طالب این موضوع هستیم.  

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس افزود: اتحادیه تعاونی‌های مرکزی مسکن کارگران ایران غیر از کمیته امداد امام خمینی (ره) به علی ربیعی (وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی)، اتحادیه امکان و سیدتقی نوربخش (مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی) در این مورد نامه نوشت.

محجوب تاکید کرد: ما حتی پیشنهاد تقسیط برای دریافت زمین و مسکن هم نداشتیم و می‌خواستیم مقداری نقد و مابقی را به صورت وام پرداخت کنیم که باز هم این امر میسر نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز