خبرگزاری کار ایران

محسنی‌بندپی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

ارائه خدمات با کیفیت برای جامعه کار و تولید از راهبردهای وزارت تعاون/ درخواست تامین اعتبار برای واردات سمعک

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۱۷۵

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: درمانگاه تامین اجتماعی با استانداردهای خوب برای ارتقای سلامت افرادی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند در شهرستان سنقر کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

انوشیروان محسنی‌بندپی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره طرح‌های وزارت کار در استان کرمانشاه اظهار کرد: امروز یک درمانگاه تامین اجتماعی با استانداردهای خوب برای ارتقای سلامت افرادی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند در شهرستان سنقر با زیربنای 1451 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 6.5 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی افزود: این درمانگاه شامل بخش‌های پزشکی، دندان‌پزشکی، مامایی و مشاوره خواهد بود. سلامتی و ارائه خدمات با کیفیت برای جامعه کار و تولید از راهبردهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و این درمانگاه با کادر مجهز و تجهیزات مجهز افتتاح شد.

محسنی‌بندپی تصریح کرد: کنار این درمانگاه بزرگترین مرکز جامع خدمات توانبخشی را برای معلولان در شهرستان سرپل ذهاب با مسئولیت اجتماعی سازمان ایمیدرو که وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت است، افتتاح شد که این مرکز هم حدود 1000 متر فضا دارد و خدمات توانبخشی در زمینه فیزیوتراپی، گفتاردرمانی، کاردرمانی، بینایی و شنوایی‌سنجی را شامل می‌شود.

وی در ادامه متذکر شد: شرکت در کارگروه استانداری از برنامه‌های دیگر ما در سفر به کرمانشاه است. باتوجه به اینکه نرخ بیکاری در این استان از استان‌های دیگر بالاتر است ما تدابیر و مشوق‌هایی را در حوزه کسب‌وکار در دست برنامه‌ریزی داریم تا بتوانیم در زمینه سود در کسب و کار در این استان قدم‌هایی برداریم.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه درباره خانه معلولان خفیف گفت: خانه معلولان ذهنی خفیف هم در کرمانشاه مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت تا با ارائه خدمات تخصصی به این افراد از بند معلولیت رها شوند.

بندپی درباره داروهای بیماران تحت پوشش بهزیستی که به‌خاطر تحریم‌ها با مشکل مواجه شده بود، خاطرنشان کرد: داروها و تجهیزات پزشکی خاص توسط دولت و وزارت‌بهداشت تا جای ممکن تامین شده است. دولت حدود 3.5 میلیارد دلار ارز در اختیار وزارت بهداشت گذاشت تا افزایش قیمتی را ما شاهد نباشیم. اقلامی مانند سمعک افراد کم‌شنوا یا ناشنوا بود که درخواست جداگانه دادیم تا کمک کنند تا ما بتوانیم مانند زمان قبل از تحریم برای بیماران تهیه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز