خبرگزاری کار ایران

در جلسه کمیته بیمه و درمان خانه کارگر قزوین مطرح شد:

"محمدیه" با ۱۲۰ هزار جمعیت فاقد درمانگاه شبانه‌روزی علوم پزشکی است

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۵۹۰

نشست کمیته بیمه و درمان خانه‌کارگر قزوین با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی محمدیه، دبیر اجرایی خانه کارگر و اعضای کمیته درمان در درمانگاه شهر محمدیه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، دبیر خانه کارگر قزوین با بیان اینکه در نشست کمیته بیمه و درمان خانه کارگر درباره مشکلات بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در بخش درمان بحث و گفتگو شد، گفت: در این نشست طبق  پیشنهاد حاضران قرار شده مسئولان درمانگاه شهر محمدیه با همراهی و همکاری شورای شهر، شهردار، امام جمعه و تشکل‌های کارگری یک نشست مشترک برگزار کنند تا مشکلات درمان به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قزوین انتقال داده شود.

این فعال کارگری با بیان اینکه شهرک محمدیه فاقد درمانگاه شبانه‌روزی علوم پزشکی است، افزود: شهرک محمدیه با داشتن حدود یکصدو بیست هزار جمعت در حال حاضر فقط یک درمانگاه تامین اجتماعی دارد که کفاف بیمه‌شدگان را نمی‌دهد.

کریمی  بر تقویت و استمرار نشست‌های کمیته بیمه و درمان خانه کارگر در شهرستان محمدیه تأکید کرد و بیان داشت:  موضوع در مانگاه علوم پزشکی را از سوی استانداری و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی قزوین پیگیری خواهیم کرد و این ظلم بزرگی در حق کارگران شهر محمدیه است که برای پیگیری وضعیت درمان خود به به مراکز دور مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: مسئولان درمان با کمیته بیمه و درمان خانه کارگر ارتباط داشته باشند. انشاالله این مشکلات در سطح استان انعکاس داده شده و پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز